joi, 27 iulie 2017

Am fumat și am renunțat. În numai 1 săptămână!

Am fumat și am renunțat. În numai 1 săptămână!

Salut! Aproximativ acum un an am hotărât să renunț la fumat și caut sfaturi despre cum să fac acest lucru? Așa că iată, am încercat toate țigările voastre electronice, pastilele, hipnoza, cărțile de genul Allen Carr, Shichko și așa mai departe. TOATE ACESTEA SUNT O MARE PROSTIE. Nu ajută. Imediat vrei să fumezi. Inutil.
S-a găsit salvarea! După câteva încercări nereușite am continuat să fumez. Și iată că de curând am dat de jurnalul unui tip care a renunțat la fumat cu ajutorul unor magneți ZeroSmoke și am studiat în detaliu acest subiect.
Pe scurt, fixezi magnetul la ureche și nevoia de fumat DISPARE COMPLET! Instantaneu! Adică, de obicei, cum te trezești, iei micul dejun și fumezi. După masa de prânz iar fumezi, după cină, lucru sfânt. Iar cu acest magnet ca și cum ți-a luat cu mâna setea de fumat. Dispare de tot! Nu ai nici sevraj, nici dorință, ai pofta de mâncare obișnuită.
Nu este vorba de autosugestie de tipul lui Allen Carr, ci de o acțiune reală asupra organismului, care te obligă să te desparți de țigări. În clinici pacienții nu vor fi niciodată tratați în acest mod, deoarece îi vor ajuta imediat să renunțe la fumat, și prin urmare, își vor pierde clienții. Cred că e clar pentru toată lumea...
Așa că am purtat magnetul efectiv 1 săptămână și am simțit o adevărată REPULSIE față de țigări. Chiar o respingere fizică! E ceva de nedescris! NU SIMȚI DELOC NEVOIA să fumezi. Au trecut mai mult de 4 luni de când am folosit magnetul și NU SIMT DELOC NEVOIA să fumez.
Sunt nespus de bucuros și recunoscător chestiei ăsteia, pentru că în sfârșit am scăpat de veșnicul miros urât din apartament, din gură, de degetele galbene și de dinții galbeni.
Dacă cineva este interesat, există un singur site, care vinde magneți autorizați ZeroSmoke - iată link-ul.
Prețul este foarte mic și este egal cu cel a 10 pachete de țigări obișnuite, pe care le fumați într-o săptămână. Iar acum comparați, ce este mai important pentru voi: o săptămână de fumat sau să trăiți sănătos tot restul vieții? ;) Cred că răspunsul este evident.
Prieteni, să scrieți neapărat comentariile voastre despre magnet. Este foarte interesant pentru mine să văd pe cine a ajutat. La revedere tuturor!

Comandă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu