duminică, 30 iulie 2017

Cum să slăbești 45 kg fără diete și gimnastică

Cum să slăbești 45 kg fără diete și gimnastică

Cu această metodă veți slăbi REPEDE și SIGUR până la 15 kg pe săptămână

Salutare tuturor! Ca întotdeauna, cu voi sunt eu, Doru Necula. Am reușit să slăbesc cu o metodă puțin cunoscută , și probabil această postare va fi ștearsă în curând. Această nouă metodă este un pas important în domeniul nutriției . Mulți nutriționiști se străduiesc să o țină ascunsă, nu este avantajos pentru ei. Eu multă vreme m-am epuizat cu diete și am cheltuit o grămadă de bani cu antrenori de fitness, însă toate acestea nu au dat rezultate . Am găsit altă soluție, care s-a dovedit a fi așa de simplă și de accesibilă , că este greu de crezut. Și vreau să împărtășesc acest secret tuturor celor care au probleme cu excesul de greutate și de sănătate.

Iată povestea mea:

Am fost supraponderal din copilărie, fiindcă mereu îmi plăcea să mănânc copios. Adoram mai ales ca după serviciu să mă uit la televizor și să mănânc mâncare nesănătoasă, gen fast-food. Soția mea nu era de acord cu asta, dar nu și-a exprimat în mod deosebit nemulțumirea. Însă după 25 de ani am început să iau constant în greutate, mai ales în zona abdomenului. Astfel, fără să observ, mă îngrășasem extraordinar de mult și semănam cu un porc gras. La 33 de ani aveam o greutate de 125 kg , ceea ce depășea cu 46 kg greutatea normală pentru înălțimea mea.
În afară de aceasta, aveam și probleme serioase de sănătate. În fiecare zi aveam dureri puternice în zona pancreasului, am început să obosesc repede, să transpir și să respir greoi. Dar cel mai îngrozitor lucru care mi s-a întâmplat a fost impotența . Să fiu sincer, de multă vreme, din cauza burții imense nu-mi mai vedeam bărbăția, însă faptul că nu-și mai făcea treaba, era deja prea de tot. Impotența deja îmi afecta viața de familie, eu și soția mea am început să ne certăm des. Este o lovitură puternică pentru stima de sine, când nu-ți poți satisface femeia iubită. Mă uram și simțeam că sunt un om de nimic.
Am făcut investigații medicale la spital și am primit niște rezultate neîmbucurătoare: organismul meu era în pericol de diabet . Mâncând tot felul de prostii mulți ani, mi-am distrus organismul, în special pancreasul.
Am început să țin o dietă strictă. Când toată viața ai mâncat ce-ai vrut, dieta se transformă într-o tortură psihologică . În fiecare săptămână mă urcam pe cântar, în speranța că nu mă chinuiesc în zadar, însă întotdeauna cântarul îmi arăta viclean 125,9 кг . După 3 luni am hotărât să fac și exerciții fizice și să mă înscriu la sala de sport. Antrenorul mi-a spus că voi începe să slăbesc doar după o jumătate de an, deoarece efortul prea mare era periculos pentru greutatea mea . Făceam exerciții simple: mers pe banda de alergare, bicicletă, genuflexiuni și sărituri. Însă îmi era greu să execut chiar și numai cele 10 genuflexiuni de bază. Gâfâiam și aveam amețeli. Celelalte persoane din sala de sport mă priveau zâmbind ironic. Cred că sunteți de acord că este într-adevăr caraghios, când un grăsan gâfâie și transpiră de la exercițiile fizice, pe care și pensionarii le fac ușor.
Aceasta a fost perioada cea mai grea din viața mea. Voiam tot timpul să mănânc, chiar visam mâncare. Devenisem foarte nervos, chiar irascibil. Poate că mi-ar fi fost mai ușor dacă soția mă sprijinea, însă ea mă ura. Ne certaserăm și ea m-a jignit, spunându-mi chestii îngrozitoare: ”Porcule” , ”Nu ești bun de nimic” , ”Nu m-ai satisfăcut niciodată” . Asta era o catastrofă, femeia iubită nu avea încredere în mine. După ceva timp m-a părăsit pentru un alt bărbat și a intentat divorț.
După ce s-a întâmplat asta, încă o lună am încercat să mai țin diete și să continuu antrenamentele, însă când am văzut iarăși cum cântarul indica aceleași 125 kg blestemate, mi-am ieșit din fire . Am început din nou să mănânc fast-food , și, în plus, consumam și alcool.
În vremea aceea nu-mi doream deloc să mai trăiesc, și aș fi putut să mă distrug, însă m-a salvat prietenul meu, Liviu. M-a luat la el acasă, să locuiesc la el până scap de depresie. Mă confesam lui. E tare rușinos să fii un bărbat în toată firea și te plângi ca o fată, dar era incredibil de greu să țin totul în mine. Mă asculta și mă înțelegea, și mi-a spus: ”De ce nu mi-ai spus mai demult? Căci există o metodă de slăbit mult mai simplă, și totodată rapidă și sigură . Iată soluția tuturor problemelor tale. Eu o folosesc de multă vreme și are efect cu adevărat .” Cu aceste cuvinte mi-a dat o sticluță cu inscripția ” EcoSlim ” și mi-a explicat că este un produs din plante pentru slăbit și pentru îmbunătățirea metabolismului
Mi-a venit greu să cred, dar apoi am înțeles! Liviu mânca mereu mult fast-food și alte tipuri de mâncare nesănătoasă, dar întotdeauna arăta bine și era sănătos. Am început să caut informații despre EcoSlim Pe internet am găsit comentariile unor nutriționiști americani cunoscuți, care afirmau faptul că este un pas important în domeniul nutriției. Produsul este natural și sigur , nu are contraindicați deosebite. EcoSlim este testat și autorizat, este eliberat pe piață conform cerințelor, impuse de bunele practici de fabricație . Acest lucru mi-a sporit încrederea în produs și am început să folosesc EcoSlim conform instrucțiunilor: dizolvați câteva picături într-un pahar cu apă și consumați cu 30 de minute înainte de masă, de 2 ori pe zi .

Rezultatele mele:

După o săptămână de utilizare, greutatea mea era aceeași ca înainte, dar am început să mă simt mult mai bine, eram mai vioi și mai plin de energie. Iar după 14 zile am fost șocat: greutatea mea a scăzut cu 9,3 kg , și în tot acest timp am mâncat tot ce am vrut ! Eram pur și simplu șocat de faptul că este posibil să slăbești așa de simplu, fără vreo restricție!
După următoarele 7 zile am mai slăbit încă 8,5 kg! Grăsimea mea pur și simplu ”s-a topit” ușor și repede în 2,5 luni:
Simțeam un aflux de putere din ce în ce mai mare, cu fiecare zi care trecea, nu mă mai durea într-o parte. Impotența s-a vindecat. După ce mi s-a curățat organismul, erecția mea a devenit mai puternică și mai îndelungată (durata actului sexual este în medie de 40-60 de minute). Am devenit atrăgător pentru sexul opus, femeile singure au început să-mi acorde atenție . Și este pur și simplu extraordinar! A reapărut brusc fosta mea soție, a încercat să repare relația și și-a cerut iertare, dar deja nu mai prezenta interes pentru mine.
Vă voi explica pe scurt cum funcționează - ingredientele 100% naturale, L-carnitina, chitosanul, extractul de guarana, cofeina și complexul de vitamine din grupa B, fac tot ce trebuie pentru a avea un corp sănătos și armonios:
  1. diminuează absorbția carbohidraților în tractul gastro-intestinal, reducând astfel cantitatea de substanțe nocive în sânge. Adică mâncați orice doriți, însă substanțele nocive nu ajung în sânge ;
  2. Favorizează producerea adiponectinei, hormonul responsabil de arderea grăsimilor în organism ;
  3. Normalizează nivelul colesterolului și al zahărului din sânge;
  4. Se elimină toxinele.
M-am convins singur de aceste lucruri, atunci când, diagnosticul dat la repetarea analizelor a indicat că sunt sănătos. Producătorul și-a îndeplinit promisiunea: nivelul de zahăr și de colesterol din sânge a atins limitele normale. În tot acest timp, am mâncat tot ce am vrut, și mult, așa cum se cuvine pentru un bărbat adevărat .
În 3 luni de utilizare a produsului EcoSlim am reușit să slăbesc 45 kg , iar acum am o greutate de 79 kg .
Produsul nu dă dependență. Am făcut o pauză lungă după tratament, dar m-am simțit în continuare bine. Mai mult decât atât, nu am mai luat în greutate, aceasta fiind acum tot timpul stabilă, de 79 kg .
Pentru cei ce doresc de asemenea să slăbească ușor și repede, și totodată să-și îmbunătățească starea de sănătate și viața, las mai jos link-ul site-ului oficial al produsului EcoSlim . Preparatul este foarte ieftin , dacă ținem cont de efectul său puternic. FIȚI ATENȚI, că acesta este unicul site , unde puteți comanda produsul original. Celelalte site-uri vând produse contrafăcute din China, care nu au efect. Acestea sunt foarte multe acum. Când am completat formularul pe site-ul oficial, nu mi s-a cerut nici un ban! Am plătit marfa doar la primire. Vreau de asemenea să menționez că marfa a ajuns foarte repede , efectiv a doua zi.
Dacă v-ați hotărât să încercați, atunci vă sfătuiesc să o faceți chiar acum, deoarece vânzarea en detail se încheie la data de 30.07.2017
Lichidare de stoc a ULTIMULUI lot de EcoSlim
EcoSlim mi-a schimbat viața în bine. Sunt mulțumit de mine, sunt sănătos și înconjurat de atenția femeilor. Consider că este de datoria mea să împărtășesc această experiență. Încetați să vă epuizați ținând diete! Aveți grijă de voi. Succes în tot ce întreprindeți!
Vă mulțumesc pentru atenție! :-) Al vostru, Doru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu