joi, 27 iulie 2017

BĂIATUL CU PIZZA A CÂȘTIGAT 12.345.021$ ÎNTR-O LUNĂ

BĂIATUL CU PIZZA A CÂȘTIGAT 12.345.021$ ÎNTR-O LUNĂ

ARTICOLE, AFACERI
27.07.2017
Andrei Bozga, născut în Cluj-Napoca, a cumpărat în într-o lună 2 case la țară, un BMW X6 și și-a achitat toate datoriile. Andrei primea salariul minim pe economie. Deci, cum a putut să câștige atât de mulți bani într-o lună? Andrei ne-a spus povestea lui.
„Lucram ca pizzer de un an. Eram student și aveam un loc de muncă cu jumătate de normă la un catering public. Spălam vase pentru a putea să-mi plătesc facultatea. Era aproape să fiu dat afară de la facultate în anul al doilea, deoarece nu puteam să-mi plătesc studiile. A trebuit să fac un împrumut. În cele din urmă, am reușit să-mi plătesc studiile, dar nu aveam bani pentru ratele lunare. Ca să fiu sincer, abia împăcam munca cu studiul, ceea ce, în cele din urmă, m-a dus la exmatriculare chiar în ultima săptămână a semestrului. Atunci a început ghinionul în viața mea. Mama s-a îmbolnăvit și nu am avut bani pentru tratamentul ei. Vă puteți imagina disperarea mea? Fără un loc de muncă decent, fără studii, mama era în spital și nu puteam face nimic să o ajut.
Într-o seară, livram pizza la ultima adresă. Un băiat tânăr a deschis ușa. Nu era singur și în timp ce căuta banii, prietenii lui discutau degajat cum să investească cei 40.000$ pe care îi câștigaseră cu 10 minute în urmă. Am auzit doar câteva cuvinte și am văzut niște diagrame și numere pe ecranul unui laptop. Băiatul care mi-a deschis ușa mi-a dat 100$ și mi-a spus să păstrez restul.
Puțin șocat, am ajuns acasă, mi-am luat laptopul și am încercat să-mi amintesc despre ce vorbeau acei prieteni. 5 minute mai târziu am înțeles că discutau despre câștigurile cu opțiunile binare. Pe website-ul Binatex am văzut chiar acele diagrame și numere pe care le observasem pe laptopul băieților.
Am citit toate informațiile despre broker, am vizionat un tutorial video, m-am înregistrat pe contul demonstrativ și am primit bani virtuali. Am înțeles imediat ce să fac, era ușor. Puteam câștiga niște bani la prima evaluare. Iar apoi m-am gândit… de fapt, nu aveam nimic de pierdut, așa că mi-am creat propriul cont real unde am depus ultimii bani. A doua zi, m-am trezit, am deschis contul și am descoperit că am câștigat 467$ . Două săptămâni mai târziu, am putut plăti o rată, am cumpărat o mașină pentru a ajunge la spital mai repede și am plătit tratamentul mamei pentru lunile următoare. Peste alte două săptămâni am devenit proprietarul a două case la țară. Și toate acestea fără a ieși din casă și fără studii superioare.
Era noroc pur. Acest lucru nu s-ar fi putut întâmpla dacă nu ar fi existat acei băieți bogați. Am înțeles că oamenii au mult mai multe probleme decât aveam eu, de asta spun - dacă vrei să ai o viață fără nevoi, îți pot arăta cum să câștigi cu Binatex . E ușor, dacă încerci.
1. Creează un cont. Este complet gratuit. Vizitează website-ul Binatex prin apăsarea acestui buton. Pagina web va fi deschisă într-o fereastră sau filă nouă. Poți să schimbi ferestrele sau filele între ele pentru a urma acești pași. Asta vei vedea prima dată:
2. Apasă pe butonul verde „Începe să câștigi bani”. Introdu adresa ta de e-mail. Felicitări, contul tău a fost creat!
Îți va fi arătată o demonstrație care îți va explica ce sunt opțiunile binare. Îți recomand să te uiți la tot, nu va dura mult. Îți arată ce acțiuni trebuie să faci pentru a câștiga bani.
3. După tutorial, îți vei vedea contul. Când te înregistrezi cu un cont gratuit, vei primi 1000$, fonduri de încercare. Le poți vedea în partea de sus a ecranului:
Poți încerca să tranzacționezi folosind acești bani. E complet GRATUIT! Nu te teme, nu trebuie să plătești nimic.
4. Pașii următori sunt foarte ușori:
I. Alege perechea de valute. De exemplu, pentru a alege perechea de valute EUR/USD (așa cum apare în imagine), apasă pe EUR/USD.
II. Fă o investiție. Investiția minimă pe care o poți face e de 10$.
III. Alege data expirării. Data expirării e data limită până când predicția ta va trebui să se adeverească, pentru ca tu să câștigi. Timpul minim de expirare este 1 minut . De obicei aleg 1 sau 5 minute.
IV. Fă o predicție și apasă fie pe butonul SUS sau JOS . Tranzacția e deschisă după ce apeși pe unul dintre butoane.
5. Așteaptă să treacă timpul pe care l-ai ales pentru expirare. Dacă predicția ta se adeverește, vei vedea o fereastră:
Felicitări! Ai transformat 100$ în 190$ într-un minut. Ți-am spus - e foarte ușor! Am riscat și totul a mers bine! Iată veniturile mele în acest moment:
du-te la Binatex

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu