joi, 27 iulie 2017

Luați ECOSLIM strict conform instrucțiunilor!

Luați ECOSLIM strict conform instrucțiunilor!

Publicat 28/06/2017 , 19:51 | Autor: maria
Salut, cu voi e din nou Maria! Mi-am încheiat postarea anterioară cu promisunea de a încerca eu însămi picăturile pentru slăbit, Eco Slim . Dragile mele, astăzi am să vă povestesc ce rezultate am obținut în urma acestui interesant experiment.
Așadar, vă reamintesc că Eco Slim sunt niște picături naturale. Sunt elaborate conform tehnologiei europene și aprobate de Direcția pentru Siguranța Alimentelor și Agenția Națională a Medicamentului. În compoziția preparatului intră vitaminele B2, B5, B6, B8, B12, cofeină, chitosan, extract de urzică indiană, extract de gurana, acid succinic și L-carnitină. Am comandat Eco Slim doar de pe site-ul oficial , deoarece știu din experiența prietenelor mele ce înseamnă un produs contrafăcut ingenios.
Pentru cei ce citesc blogul meu pentru prima oară, dacă vă uitați încă o dată la fotografia mea, atunci veți înțelege în ce situație disperată mă aflam. Până la Eco Slim am încercat o mulțime de diverse metode pentru a scăpa de kilogramele în plus, și diete, și sport (am încercat chiar să alerg!!!) și preparate la modă. Nici un rezultat. De aceea am hotărât să încerc Eco Slim fără nici o ezitare. Și rezultatul m-a șocat pur și simplu...
Înainte să vă arăt concret rezultatele experimentelor, recunosc că NU AM LUAT preparatul CONFORM INSTRUCȚIUNILOR. În loc de 10-15 picături pe zi, dizolvate într-un pahar cu apă, cu 30 de minute înainte de masă, am luat 20-30 de picături de trei ori pe zi. Am depășit măsura și priviți ce-a ieșit.
Într-o lună am slăbit 54 de kilograme!!! Și voi, dragile mele, înțelegeți perfect ce înseamnă să slăbești ATÂTEA kilograme în doar 30 de zile. Da, grăsimea a dispărut, iar eu eram nespus de bucuroasă. Însă ACEASTĂ PIELE LĂSATĂ ÎNGROZITOARE pur și simplu m-a șocat.
Pentru a scăpa de pielea lăsată, am mai avut nevoie de încă două luni. Aici nu m-am descurcat fără consultul medicului. Am început să fac dușuri scoțiene, să folosesc creme speciale, alergam... De fapt, aceasta este cu totul o altă poveste, pe care am să v-o spun în următoarea postare.
Pe scurt, ce vreau să spun, dragile mele. Dacă v-ați hotărât să slăbiți cu Eco Slim , atunci pentru Dumnezeu, nu ignorați instrucțiunile de utilizare ale preparatului! Altfel riscați să pățiți la fel ca mine. Este mai bine să aveți puțină răbdare, dar să slăbiți uniform și să dați pielii posibilitatea de a se strânge treptat, decât să vă chinuiți apoi cu un abdomen lăsat. Căci credeți-mă, știu despre ce vorbesc.
Comandați Eco Slim
194 comentarii
Grațiela Stanciu
Uau! Pur și simplu n-am cuvinte, ce bine arătați! Într-adevăr, kilogramele în plus ne arată mai în vârstă și, în general, ne strică înfățișarea și viața cu totul! Sunteți fermecătoare! Vă doresc fericire și sănătate!
acum 5 minute | Comentează
3
Valeria Mircescu
Bună, Maria! Și eu am slăbit cu ajutorul produsului Eco Slim, și într-o lună am slăbit 12 kilograme. Nici o dietă nu a avut un asemenea rezultat. Așa că te sprijin în totalitate și împărtășesc entuziasmul tău!
acum 7 minute | Comentează
4
Ana Constantin
Sunt de acord, kilogramele în plus nu înfrumusețează pe nimeni! Înțeleg acest lucru mai bine ca oricine, deoarece am avut cândva aproape o sută de kilograme. Slavă Domnului, că doctorul mi-a prescris acest produs Eco Slim. În trei luni am slăbit, și mi-am recăpătat sănătatea, nu mai gâfâi, nu mai transpir, nu mai am nici o altă neplăcere.
acum 11 minute | Comentează
10
Alina Grosu
Uimitor, mă duc să comand. Sper că mă va ajuta...
acum 14 minute | Comentează
7
Ileana Șelaru
Salutare tuturor! Eu am niște rezultate mai modeste, decât ale multora. Dar am slăbit câteva kilograme, sunt mulțumită.
acum 16 minute | Comentează
5
Greta Popescu
Iar eu de două săptămâni iau aceste picături. Am slăbit vizibil, fapt care mă bucură.
acum 17 minute | Comentează
3
Natalia Dumitru
Super! Super! Și eu vreau un asemenea remediu. Unde se vinde?)

acum 18 minute | Comentează
7
Aneta Drăghici
Maria a dat în postarea ei linkul site-ului oficial al producătorului ! Fiți mai atentă...

acum 20 de minute | Comentează
4
Lidia Surugiu
Bună ziua! Am căutat multă vreme o metodă de slăbit și de disperare am încercat și eu acest produs Eco Slim, și ce pot să spun acum, mi-ai salvat familia și căsnicia )! Este pur și simplu o minune! Soțul iar se uită la mine ca la o femeie și din acest motiv am mai multă încredere în mine, și mai ales, mă simt mai bine!)))
acum 21 de minute | Comentează
5
Bianca Briscan
Apropo, este adevărat, nu este deloc scump. Poate fi încercat. Și eu aș slăbi un pic )
acum 23 de minute | Comentează
6
Violeta Vasile
La mine e prima zi de utilizare
acum 24 de minute | Comentează
21
Veronica Mirică
Maria, îți mulțumesc foarte mult! Într-adevăr kilogramele în plus au dispărut destul de repede, dar cel mai important este faptul că nu se mai pun la loc! Este pur și simplu o minune, deja am recomandat aceste picături Eco Slim prietenelor mele, deoarece, cu înfometarea lor, vor leșina în curând )

acum 25 de minute | Comentează
9
Mirela Petrescu
Ohooo!!! Uimitor rezultat!!!

acum 34 de minute | Comentează
5
Anișoara Nedelcu
Fetelor, primiți-mă repede și pe mine în clubul femeilor slabe!)) Am primit deja link-ul produsului Eco Slim! Vă mulțumesc pentru comentariile despre produs, m-au motivat să slăbesc și să scap în sfârșit de aceste depozite de grăsime îngrozitoare. Promit să scriu despre rezultatele mele!!
acum 39 de minute | Comentează
18
Gina Dincă
Vă mulțumesc pentru recomandare! Le voi încerca negreșit. Dacă mă vor ajuta, voi descrie rezultatele...
acum 41 de minute | Comentează
2
Daniela Neagu
Sunt nespus de fericită că am găsit această pagină și sper din tot sufletul că voi găsi ajutor. Am încercat o grămadă de metode pentru slăbit, însă din păcate rezultatele mele sunt departe de așteptările mele. Am 1,62 m înălțime și 105 kg. Este pur și simplu o dramă personală! Vreau să slăbesc 35 kg. Sper din tot sufletul că voi reuși cu acest produs, Eco Slim! După cum este descris, este într-adevăr super!
acum 44 de minute | Comentează
47
Oana Cristea
Să slăbești 30 kg cu ajutorul unui remediu pentru slăbit oarecare e o minciună.
acum 49 de minute | Comentează
31
Izabela Bănică
Cred că și eu am să-mi comand...că ieri m-am urcat pe cântar...e groaznic (((
acum 50 de minute | Comentează
11
Cristina Marafet
Fetelor, dar acest Eco Slim face minuni, pe cuvânt! Într-o lună am slăbit 17,5 kg! Fără diete!!! Acum este cel mai bun prieten al meu! Căci a transformat o vacă într-o fată frumoasă!
acum 51 de minute | Comentează
38
Gabriela Cojocaru
Au trecut 22 de zile de când am primit la poștă coletul cu Eco Slim . Am slăbit 27,3 kg. Am început cu greutatea de 93 kg, acum am 65,7. Sunt foarte mulțumită de starea mea de spirit, de înfățișarea mea. Tuturor celor care nu pot să slăbească, le recomand să-l încerce! Încă o dată, Mulțumesc!
acum 54 de minute | Comentează
57
Victot Puiu
Nu știu, după părerea mea toate astea sunt prostii.
acum o oră | Comentează
3
Vasilica Teodorescu
Am comandat trei pachete de Eco Slim odată. Mulțumesc Veronicăi și tuturor celorlalte fete, care au scris aici comentarii. M-ați convins! După cum am promis, scriu despre rezultatele mele! Metoda este excelentă, în doar o lună și jumătate am reușit să slăbesc aproape 21 kg. Este victoria mea personală!!! Sunt mândră de mine!!!

acum o oră | Comentează
5
Geta Velicu
Prietena mea tot așa a slăbit, 23 kg în 2 luni! Este un remediu pentru slăbit eficient!
acum o oră | Comentează
9
Silvia Georgescu
După cum am promis, scriu despre rezultatele mele. Minus 4,3 kg în prima săptămână! Este adevărat, se pierd cm din circumferință
acum două ore | Comentează
16
Virginia Constantinescu
Iau Eco Slim deja de 2 săptămâni și ce pot spune: slăbesc! Se pierd cm din circumferință, ceea ce este un mare avantaj. Deocamdată nu-mi postez fotografiile, vreau să-mi ating obiectivele până la final. Iau 10-15 picături Eco Slim dizolvate într-un pahar cu apă cu 30 de minute înainte de masă. Acasă. Nu iau nimic cu mine la serviciu. Este comod! Mănânc tot ce poftesc. Dar nu sunt plină de zel! Mă simt excelent!
acum două ore | Comentează
21

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu