joi, 27 iulie 2017

EcoSlim

Am citit recent un blog al unei „femei durdulii” (așa cum ea însăși s-a autointitulat), unde susținea că dimensiunile unei femei nu contează și că cel mai important lucru este farmecul ei. După cum știți, nu pot să tac când aud un asemenea lucru!
Sunt sigur că fiecare fată plinuță este de fapt nefericită de felul în care arată, în timp ce se ascunde în spatele unor bravade precum: „Mă iubesc așa cum sunt!” sau „reprezint mult mai mult decât atât”. Nu! Nu trebuie „fii așa cum ești”! Crede-mă, niciunui bărbat nu-i place să privească o burtă umflată, un fund imens sau falduri de grăsime care dau pe dinafară! Cu atât mai puțin nu și-ar dori să le atingă…

Dar situația se poate schimba! Vreau ca povestea noastră să fie o inspirație și pentru alții.

Cu 5 ani în urmă, m-am căsătorit din dragoste. Am trăit destul de bine, Sofia (soția mea) era casnică, în timp ce eu aduceam bani în casă. Câștigam destul de bine, așa că mergeam frecvent în vacanțe „all inclusive”. Ieșeam la cină tot timpul. Ne permiteam mereu să ne invităm prietenii acasă la noi, la petreceri cu multă mâncare… Așa s-a îngrășat Sofia, puțin câte puțin, într-o perioadă de 2 ani. Nu vorbesc de 5-10 kg sau chiar 20! A urcat o dată pe cântar și acesta a indicat mai mult de 100 de kilograme! Sigur că era deprimată din această cauză, dar în loc să adopte o dietă, se consola cu înghețată și prăjituri. Și, desigur, a mai pus vreo 20 de kilograme pe ea.
Vechii noștri prieteni au venit în vizită la noi odată. Nu-i văzusem de ceva vreme. S-au uitat la Sofia și se putea citi oroarea din ochii lor. Și apoi mi-au spus în particular: „Cu o asemenea greutate, este aproape imposibil să mai slăbești. Dacă nu vrei să-ți petreci viața cu o grasă, mai bine fugi acum, înainte să fie prea târziu.”
Eu și Sofia, în urmă cu 3 ani

Un început dificil

Nu am dormit toată noaptea după această conversație. Pe de o parte, am înțeles că prietenii mei probabil că aveau dreptate. Dar, pe de altă parte, cum să-mi părăsesc soția, pe care o iubeam foarte mult? Nu aveam habar ce să fac! În dimineața următoare, am luat o decizie: nu puteam s-o părăsesc și nici nu-mi doream asta. Urma să încerc, încetul cu încetul, s-o readuc la dimensiunile inițiale, într-un fel sau altul.
Desigur, primul lucru care mi-a venit în minte era mâncatul sănătos. Dar cum era să-i sugerez Sofiei să nu mai comande aripi de pui, pizza sau coaste și să treacă la brânză dietetică și legume crude? Mi-a venit în minte să-i gătesc cine „surpriză”. Mi-am petrecut câteva seri online, căutând rețete slabe în calorii, dar Sofia nu este proastă și și-a dat seama imediat care erau intențiile mele. Mi-a mulțumit politicos pentru „surpriză” și a mâncat ce am gătit pentru ea, cu lacrimi în ochi.
A trecut o săptămână. Fie că soția mea continua să se consoleze mâncând pe ascuns, fie că pur și simplu această metodă nu funcționa, dar nu avea niciun efect. Așa că am decis să încerc altă metodă radicală pentru slăbire – sportul. Dar spre deosebire de cinele „surpriză”, care păreau ceva inocent, un abonament la sala de sport ar fi putut fi jignitor.
niciun rezultat…
Apoi mi-a venit o idee minunată. Am făcut abonamente la sala de spot pentru amândoi și i-am rugat pe prietenii noștri „să ni le facă cadou” de Crăciun. Eram convins că Sofia își dăduse seama de unde veneau de fapt abonamentele. Cu toate acestea, ea s-a prefăcut că este entuziasmată și a mers cu mine la sală. Mergeam la sală de 3 ori pe săptămână și am făcut-o pentru o lună și chiar îmi făcea plăcere, dar soția mea se simțea destul de prost, era clar că nu-i făceau plăcere antrenamentele și ca urmare, nu au avut niciun rezultat…

Ultima încercare

Sofia n-a mai mers la sala de sport, s-a închis în casă, de unde nu a mai ieșit deloc. Era dureros să o privesc și, odată, am auzit o conversație cu prietena ei, la telefon. Soția mea plângea și spunea că mă iubește, dar că mă va părăsi pentru a nu suferi și eu alături de ea. Eram șocat! Asta m-a împins să fac o acțiune decisivă.
În aceeași zi, de îndată ce Sofia a adormit, am început să caut soluții pentru slăbire, pe diferite forumuri pentru slăbit. Speram să găsesc o metodă pe care nu o încercasem încă. Și după ce m-am uitat pe sute de forumuri, probabil, am găsit acest produs!
Picăturile pentru slăbire se numesc Eco Slim și au ajutat o mulțime de femei deja. Uitându-mă la fotografiile „înainte” și „după”, abia m-am putut abține să fug imediat la soția mea să-i arăt și ei ce descoperisem. Dar nu, trebuia să acționez cu mai multă grijă.
Se spunea pe site (apropo, singurul site oficial pe care se vând picăturile) că aceste picături conțin doar ingrediente naturale. M-am gândit că nu pot face rău, luând în calcul faptul că este un produs 100% natural și le-am COMANDAT.

O viață total diferită

Consumul de Eco Slim
Consider acea zi ca fiind ziua care ne-a schimbat total viețile! La început, am pus în secret picăturile în băuturile Sofiei. Când am observat, câteva zile mai târziu, că obrajii Sofiei deveniseră mai puțin pufoși și că slăbise puțin din zona abdominală, am decis să-i recomand Eco Slim, ca vitamine obișnuite. Și a funcționat! Văzând că i se modifică semnificativ corpul, soția mea a devenit mai energică și cu mai multă încredere în sine. Credea că este efectul produs de „vitamine”.
Trecuseră 3 săptămâni și Sofia a decis să se cântărească. S-a dovedit că slăbise deja 18 kg! Atunci am decis să-i spun despre Eco Slim. Spre surprinderea mea, nu s-a simțit jignită. Dimpotrivă, mi-a mulțumit și mi-a spus că nu ar fi putut obține astfel de rezultate de una singură.
După momentul de sinceritate, totul s-a schimbat. În primul rând, Sofia nu mai era așa de sensibilă; în al doilea rând, mă făcea fericit să o privesc; în al treilea rând, relația noastră devenise mult mai deschisă decât fusese vreodată. Soția mea a mai luat Eco Slim încă o lună și ceva. Și astfel, în 7-8 săptămâni a slăbit… 40 kilograme! Nu-mi puteam lua ochii de la ea. Arăta așa de drăguț. Mi-am dat seama că am făcut foarte bine că am sprijinit-o în loc să o părăsesc. Acum mă pot bucura de rezultatele eforturilor.
Fata mea cea mai bună
Când soția mea a slăbit până la 70 kg, s-a oprit pur și simplu din slăbit. La început, nu ne-am dat seama care era problema. Dar s-a dovedit că Sofia era însărcinată! Îmi amintesc că am scăpat o lacrimă. Visam la asta de câțiva ani.
Familia noastră fericită
Desigur, soția mea s-a îngrășat puțin în timpul sarcinii, dar era oricum mult mai slabă decât cu un an înainte. Mai mult decât atât, greutatea e a revenit la normal după naștere. Și ceea ce ne făcea cei mai fericiți pe amândoi, kilogramele pierdute nu s-au mai întors. Ne permitem mese la restaurante și festine cu prietenii, din nou. Sofia nu trebuie să-și mai facă griji pentru o felie de pizza în plus sau pentru o cupă de înghețată, pentru că acum ea a găsit… noi am găsit Eco Slim. Știm de unde să le comandăm, pentru a evita produsele contrafăcute. Acum știm exact cât de eficient este Eco Slim!
P.S. Sofia are un corp perfect acum! Nu mă așteptam să aibă niște forme atât de apetisante după ce a slăbit atât. Are un abdomen plat, dar sânii ei au rămas la fel de mari. Mă auto-invidiez!
Traian Mihai
Comanda acum

Comentarii:

  • Diana  Am luat aceste picături timp de aproximativ două săptămâni. În prima săptămână, am pierdut o mulțime de apă, dar cumva apetitul meu a scăzut, cu toate că am continuat să slăbesc aproximativ 500 g pe zi. Și apoi nu mi-a mai fost foame, nici măcar seara, după muncă. Am început să slăbesc chiar mai repede. Ca urmare, am slăbit 10 kg în 2 săptămâni!
    27.07.2017
  • Gaby777 Am terminat de luat Eco Slim în urmă cu 2 săptămâni. În puțin mai mult de o lună, am scăpat de 20 kg! Greutatea mea este de 48 kg acum, este stabilă și nu crește. Asta este foarte tare, să slăbești fără să te abții de la nimic.
    27.07.2017
  • Călina Pot confirma că metoda este eficientă. Prietena mea a slăbit cu Eco Slim. A ajuns de la 80 de kg la 65! Impresionant!
    27.07.2017
  • Cristina Abia am așteptat să primesc pachetul! A ajuns în sfârșit azi, deci în sfârșit voi începe să slăbesc!
    26.07.2017
  • Mihai Trebuie să-ți spun ceva, Traian. Sunt total de acord cu tine că o femeie supraponderală nu va atrage niciodată un bărbat normal. Și toate cele care cred că arată bine așa cum sunt se amăgesc. Foarte bine că n-ai renunțat! Dacă nu ai fi cumpărat aceste picături, ai fi continuat să suferi.
    26.07.2017
  • Daniela Am cumpărat Eco Slim la sfatul unui prieten dietetician. Nu am putut vedea niciun rezultat în primele 3 zile. Dar, în 7-a zi, am observat că apetitul meu a început să scadă. Nici măcar nu e o dietă. Pur și simplu mănânc ce vreau, asta e tot! Așa că, după 3 săptămâni cu Eco Slim, am slăbit foarte ușor 12 kg. Și nu au existat efecte secundare, m-am simțit grozav tot timpul. Mai trebuie să slăbesc 5 kg, iar apoi greutatea mea va fi perfectă!
    26.07.2017
  • Ionuț Încă din adolescență m-am luptat cu greutatea în exces. Am încercat tot felul de diete și chiar înfometarea. A fost foarte greu. Eram flămând tot timpul, în timp ce acele metode erau inutile. Odată am întâlnit o prietenă care era la fel de plinuță ca mine în urmă cu 5 ani. Nu mi-a venit să cred, era atât de slabă și de frumoasă. S-a dovedit că totul se datora lui Eco Slim! Bineînțeles că realizările prietenei mele m-au motivat. Nu m-am putut abține, așa că am comandat picăturile. Ca urmare, am slăbit 16 kg într-o lună! Nicio dietă nu m-a ajutat să slăbesc atât de mult. Eco Slim este cea mai bună alegere pentru mine!
    26.07.2017
  • Dorina Nu mi-am dat seama că am crescut în greutate până când soțul meu a început să facă tot felul de aluzii. M-am uitat în oglindă și, într-adevăr, a fost oribil. Am urcat pe cântar - ce coșmar! Am încercat să merg la sala de sport și să fac jogging dimineața, dar am avut suficientă energie pentru a face asta doar de două ori pe săptămână. Am ajuns într-o situație similară cu a lui Traian și Sofia: soțul meu a găsit site-ul oficial Eco Slim și le-a comandat pentru mine. În prima lună de tratament cu Eco Slim, am slăbit aproape 15 kg! Am de gând să continui în același spirit.
    25.07.2017
  • Codruța Încă de când mă știu, am fost dolofană. Întotdeauna la dietă... Imediat ce slăbeam, puneam kilogramele înapoi. Această situație m-a dus la disperare! Apoi am dat peste câteva recenzii ale Eco Slim și câteva povești alarmante precum a lui Traian. Așa că m-am gândit să le încerc și eu. Rezultatul: am slăbit 16 kg, în prima lună, și 15 kg în a doua lună. Kilogramele pierdute nu se întorc odată cu trecerea timpului. Sunt pur și simplu fericită de rezultat!
    25.07.2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu