luni, 31 iulie 2017

Leoreanu nu renunţă la titlul de „Onoare”: „Adversarii mei suportă greu succesul adversarului lor!”

Leoreanu nu renunţă la titlul de „Onoare”: „Adversarii mei suportă greu succesul adversarului lor!”


Deputatul Laurenţiu Leoreanu nu renunţă la a primi titlul de cetăţean de onoare care urmează a-i fi conferit în şedinţa de azi a CL Roman, printr-un vot formal (majoritatea e formată din consilieri PNL care îi sunt subordonaţi, el fiind preşedintele organizaţiei municipale). Încercând să nuanţeze subiectul, răspunzând unui mesaj public, deputatul a spus că va renunţa la privilegiile ce vor decurge din acordarea titului, punctând totuşi că deocamdată nu are la ce renunţa pentru că nu a primit nimic…
<<Am analizat foarte bine , m-am sfătuit cu foarte multi care mi-au spus la titlul de Onoare sa nu renunț , însă voi renunța la toate privilegiile care decurg din el…Onoare e Onoare și fiind om politic totdeauna adversarii mei vor suporta greu succesul adversarului lor , dar voi renunța la tot ceea ce decurge din acordarea lui.. și apoi , acum , nu am la ce renunta ca nu am nimic primit….mulțumesc de părerea sincera și civilizat transmisa….în viata și eșecul și succesul trebuiesc asumate cu Onoare>> – acesta a fost răspunsul lui Leoreanu la mesajul unui romaşcan care îi cerea să renunţe la acest titlu conferit în mod discutabil şi care îl transformă în al doilea Sechelariu.

Mesajul la care Leoreanu a răspuns a fost transmis, in Grupul Romaşcanilor (facebook) de Ciprian Mancaş: <<Domnule deputat Laurentiu Dan Leoreanu. Va adresez prin prezenta scrisoare deschisa recomandarea sa refuzati titlul de cetatean de onoare si sa recomandati ca acest proces de atribuire a titlului sa fie sistat. Nu tagaduie nimeni ca suntati un om de onoare si un romascan desavarsit. NU ca ar mai trebui dovedit dar eu sper sa ne dovetiti in continuare atat cat puteti. Eu sper sincer ca sa va fie data aceasta distinctie in viitor, insa in momentul de fata ar fi o grava eroare sa acceptati asa ceva. Si motivul e foarte clar: ne-politizarea acestei onorabile distinctii. Stiti poate mai bine decat oricine cine e pe lista aia de oameni si nu cred ca ati vrea sa fiti al doilea Sechelariu din lista. Titlul trebuie acordat in urma unui consens apolitic si nu trebuie sa acceptati un titlu acordat de propria majoritate politica pentru ca nu este etic si v-ar murdari pur si simplu activitatea de pana acum. Veti primi oricum acest titlu, dar conteaza mult cum il primiti. Eu nu vreau ca PNL sa fie un fel de PSD de dreapta cum a fost pe timpul lui Cracanel Antonescu si dumneavoastra trebuie sa luati o decizie in privinta asta.
Cu stima>>.


Şedinţa CL Roman are loc azi, de la 12, şi la punctul 21 de pe ordinea de zi, consilierii locali vor decide cu privire la proiectul înaintat de … primarul Micu, alt subordonat (din punct de vedere politic) al lui Leoreanu.
D.V.


Distribuie acest articol:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu