vineri, 28 iulie 2017

Cum am slăbit 24 kg în 2 luni

Cum am slăbit 24 kg în 2 luni

Bună, Ana e cu voi din nou! Vreau să împărtășesc mica mea victorie împotriva nesiguranțelor mele și greutății excesive. Povestea mea nesofisticată e despre boală, divorțul de soțul meu iubit și depășirea acestor probleme.
În primul rând, despre avortul spontan, am avut parte de stres sever, care a cauzat eșec hormonal și depresie. Când eram în depresie, mâncam de 2 ori mai mult decât de obicei. Din moment ce sunt înclinată spre corpolență, am început să mă îngraș rapid. Rezultatul a fost dezastruos – greutatea mea era de aproape 82 kg . Soțul meu a încercat să mă susțină la început, a încercat să mă scoată din depresie, dar apoi a renunțat.
Într-o zi, soțul meu mi-a zis că nu are nevoie de o asemenea soție defectuoasă care nu poate avea un copil și arată ca o vacă mare și grasă. Nu vă puteți imagina cât de greu mi-a fost: soțul meu m-a umilit și m-a făcut să mă simt chiar mai rău. Apoi a depus actele de divorț. Am avut chiar și tendința de a mă sinucide, deoarece nu îmi puteam imagina viața fără o persoană iubită și fără copii. Prietena mea m-a convins să mă duc la doctor și el m-a sfătuit să slăbesc pentru a reface echilibrul hormonal și pentru a putea avea un copil sănătos…

E timpul să îmi schimb viața!

Cuvintele fostului meu soț despre lipsa mea de valoare mă deranjau. Am stat în fața oglinzii din nou, îngrozită de corpul meu gras și am decis că e timpul să mă schimb și să devin perfectă.
Așa că am început imediat să lucrez la transformarea mea: am încercat tot felul de exerciții, Yoga pentru slăbit, pilule dietetice, metoda celor 25 de cadre, îngrijire corporală scumpă, masaj anti-celulitic și multe alte „soluții” scumpe. Efectul abia era vizibil.
Era cât pe ce să renunț, greutatea mea era aceeași, în jur de 79 kg… Neputința mă făcea să plâng. Mă gândeam serios să renunț la aventura mea de slăbit.

Slăbit într-o perioadă scurtă de timp, serios?

Odată citeam bloguri pe internet și am dat de un blog al unei tinere care oarecum, miraculos a slăbit 21 kg ACASĂ cu ajutorul unei băuturi numite Chocolate Slim. Desigur, am fost intrigată și am studiat totul în detaliu.
În primul rând, nu am crezut în efectul său, deoarece am încercat deja tot felul de suplimente alimentare. Pe lângă asta, atât de multe produse ineficiente erau promovate peste tot… Dar femeia era un blogger respectat. În plus, ea a publicat poze incredibile „înainte/după”, așa că am decis să am încredere în opțiunea ei. M-am hotărât și am comandat Chocolate Slim ! Era ușor să plasezi o comandă și mi-a luat câteva minute să fac asta. Câteva zile mai târziu, am primit pachetul.
Primul lucru care mi-a plăcut la descrierea acestui produs a fost că e natural și nu conține aditivi chimici! Chocolate Slim e un produs organic, o băutură de ciocolată. Conține un amestec de substanțe utile care contribuie la slăbitul rapid. Pe lângă asta, băutura ajută la accelerarea metabolismului, elimină toxinele din organism și amplifică energia.

Care a fost rezultatul?

Slăbitul cu Chocolate Slim e foarte ușor. Tot ce a trebuit să fac a fost să prepar această băutură delicioasă de ciocolată. Sincer, nu am fost atât de entuziastă la început, deoarece nu am crezut că e eficient. Dar apoi am observat că am început să scad treptat în greutate.
Am decis să aștept o săptămână înainte de a urca pe cântar… Și mi-a căzut fața când m-am cântărit! GREUTATEA MEA A SCĂZUT CU 4 KG! ÎN 7 ZILE Îți vine să crezi? Nu mi-a venit să cred ochilor și m-am cântărit din nou, 4 kg au dispărut, asta e real! Nu am făcut o greșeală și nu am fost supărată! Nu pot să-mi descriu fericirea. Ultima dată când am fost atât de fericită a fost probabil acum 20 de ani :)
Am continuat să iau Chocolate Slim în mod regulat timp de 2 luni. Greutatea mea a scăzut cu o viteză puțin mai mică decât în primele 7 zile, dar totuși, am văzut rezultate pozitive în fiecare săptămână. Și când m-am urcat pe cântar după 2 luni, am fost pur și simplu șocată - am pierdut 24 kg ÎN 2 LUNI !!! Am verificat de câteva ori, totuși săgeata cântarului indica cu încăpățânare 58 kg !
Desigur, toți cei de la muncă au observat că slăbeam și au început să-și pună o mulțime de întrebări. Și un coleg foarte drăguț – și singur – a început să-mi facă curte! El a zis că l-a invidiat mereu pe soțul meu și că am fost mereu deșteaptă și sofisticată, iar apoi am devenit și mai frumoasă :) Viața mea s-a schimbat mult după o asemenea slăbire rapidă. Sunt înconjurată de admiratori și aceștia îmi fac multe complimente. Și, de fapt, e super.
Știi, mă mărit în curând. Da, cu colegul meu drăguț de la muncă. Și nu doar că mă mărit, îi port copilul în pântece :) De când am slăbit, corpul meu și-a refăcut echilibrul hormonal și acum mă pregătesc să devin o soție și mamă devotată într-o familie fericită și puternică unde toți sunt prețuiți și iubiți!
Asta s-a întâmplat: datorită fostului soț care m-a insultat și m-a părăsit, am învins boala, depresia și kilogramele în plus și acum sunt cea mai fericită, slabă și frumoasă femeie!
Sunt extrem de fericită că s-au întâmplat toate acestea. Slăbitul m-a ajutat să realizez că problema e că cele mai simple lucruri par ineficiente pentru mulți dintre noi. În timp ce lucrurile complicate, de exemplu, operația, pare eficientă. Dar nu e așa. E posibil să slăbești folosind o metodă naturală, rapidă și sigură fără diete și exerciții. E demonstrat! Apropo, nu am pus niciun kilogram de atunci, forma mea rămâne aceeași :)
Pentru cei ce sunt interesați, am comandat băutura de pe acest website . Aceasta este singura companie care vinde produsul Chocolate Slim original la noi în țară. În ceea ce privește livrarea, pachetul vine prin poștă, plata la livrare. Așa că e pur și simplu sigur și nimeni nu va afla micul tău secret.
Chocolate Slim costă cât 2 bilete la cinema sau o tură de cumpărături. Decide tu dacă e mult, sau nu. Părerea mea e că acest produs eficient ar trebui să fie de două ori mai scump!
Ei bine, sper ca aceste informații să fie utile pentru tine și că vei obține în sfârșit forma dorită și greutatea în cel mai scurt timp! Mult noroc tuturor!
7 comentarii
  • Doina
    20.07.2017
    Wow! Pur și simplu nu am cuvinte, ești atât de atrăgătoare acum! Într-adevăr, greutatea excesivă ne face să părem mai bătrâne, mai simple și ne strică înfățișarea și viața în general! Ești așa o frumusețe! Îți doresc fericire și sănătate copilului tău!
    Răspunde
  • Amalia Simion
    21.07.2017
    Bună, Ana! Și eu am slăbit folosind Chocolate Slim și am pierdut 11 kg într-o lună. Nicio dietă nu poate avea un asemenea efect minunat. Așa că te susțin complet și îți împărtășesc entuziasmul!
    Răspunde
  • Rodica Chiș
    22.07.2017
    De acord, greutatea excesivă nu i se potrivește nimănui! Înțeleg asta mai bine ca oricine, deoarece am cântărit peste 80 kg. Mulțumesc Doamne că doctorul mi-a recomandat să încerc Chocolate Slim. Am slăbit în trei luni și sănătatea mea a revenit la normal – fără dificultăți de respirație, transpirație sau alte lucruri.
    Răspunde
  • Roxana
    23.07.2017
    Super. Comand cât de repede pot. Sper că ajută…
    Răspunde
  • Elena Dragomir
    24.07.2017
    Bună! Rezultatele mele sunt mai modeste. Dar totuși am slăbit câteva kilograme și sunt fericită.
    Răspunde
  • Georgeta
    26.07.2017
    Super! Și eu vreau această băutură. Unde se vinde? ;)
    Răspunde
  • Paula
    27.07.2017
    Ana a distribuit link-ul către site-ul oficial ! Ai grijă…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu