joi, 27 iulie 2017

Cum să faci contorul de electricitate să măsoare de două ori mai puțină energie consumată, reducând facturile la electricitate cu 50%, absolut legal.

Cum să faci contorul de electricitate să măsoare de două ori mai puțină energie consumată, reducând facturile la electricitate cu 50%, absolut legal.

Există o metodă legală de reducere a facturii la electricitate de 2-2,5 ori. Aceasta le va permite multor consumatori să-și economisească banii.
L-am rugat pe Paul Goga, un electrician cu 25 de ani de experiență, să ne spună despre această metodă.
Tarifele la electricitate au mereu tendința de a crește. Toată lumea știe că acest lucru este făcut în mod artificial! Înseamnă că scumpirea prețurilor nu este corectă.
Am instalat un magnet la contorul meu electric acum mult timp. Magnetul face contorul să funcționeze parțial prost sau să măsoare mai puțină electricitate decât consumi de fapt. Cred că toată lumea este de acord că o familie obișnuită utilizează multe dispozitive electrice. Calculatoare, mașină de spălat și așa mai departe. Pe lângă asta, copiii au mereu nevoie de mai multă lumină și îngrijire, lucru care rezultă într-un consum de energie crescut. Am căutat mereu trucuri noi pentru a reduce facturile la electricitate, dar aceste trucuri sunt, în general, ilegale. Cea mai mare problemă este că am două aparate de aer condiționat acasă.
Odată, instalam un contor electric în casa prietenului meu. Făcea niște renovări și i-am spus că îmi pare rău pentru el, deoarece facturile lui la electricitate trebuie să fie foarte mari. Dar am fost uimit să văd că a reușit să consume doar 700 W într-o zi!
L-am întrebat pe prietenul meu despre acest consum neobișnuit de scăzut și el mi-a spus că utilizează un dispozitiv special numit Power Factor Saver.
Acest dispozitiv ajută la scăderea consumului de energie, utilizând legile de bază ale fizicii.
M-am simțit stânjenit că nu știusem de el înainte.
Am început să caut mai multe informații pe internet pentru a-mi face o idee despre cum funcționează acest dispozitiv și am găsit un articol publicat de un om de știință celebru. Mi-a risipit toate dubiile.
Dispozitivul este foarte compact. Trebuie conectat la priza din perete care este cea mai apropiată de contorul electric. Dispozitivul începe să funcționeze instantaneu, fără a produce vreun sunet. Poți cumpăra acest dispozitiv din magazinul oficial. Cred că nu este promovat peste tot, deoarece furnizorii de energie nu ar fi fericiți să vadă că un asemenea dispozitiv simplu și eficient de reducere a consumului este disponibil clienților lor! Dispozitivul este absolut legal. Mai mult decât atât, plătim deja taxe atât de mari încât trebuie să avem o opțiune pentru a economisi niște bani.
Am comandat trei dispozitive. Două pentru părinții și fratele meu și unul pentru mine.
Urăsc să risipesc bani și prefer să cheltui ce am economisit pentru familia mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu