miercuri, 17 iunie 2015

***

Undeva, în alt timp, în alt colţ de lume, a început să plouă
Postat de Oana Maria Covaci în Iunie 16, 2015 la 10:17pmVezi blog

Plouă cu nu-uri mari, ascuţite şi tari, direct pe asfaltul din faţa mea
Unii ar spune că sunt de gheaţă
Eu aş zice că sunt sloiuri de rostiri care bântuie
lovindu-se de mine ca de un melc fără cochilie

Dacă aş întinde mâna, mi-ar ploua în mijlocul palmei,
străpungându-mă ca pe Iisus în vinerea mare
Şi aş şti atunci cum se simte pe pielea mea un cui ruginit

Dacă aş întinde piciorul, mi-ar cădea între metatarsiene
nemaiauzite de durere nu-urile plouate

Tu, mi-ai mângâia totuşi umbra ferită de ploaie
Cu mâna pe care-ţi curg şiroaiele de măciulii goale ale florilor pe care mi le-ai promis
Eu… ei bine, eu mi-aş deschide braţele sub ploile dintre poli
mi-aş strânge picioarele şi umbra la piept
şi-aş aştepta un alt timp, dintr-un alt colţ de lume
să vină
să mă lovească cu altoiul fiinţei tale reinventate din nu-urile acestea
devenite acum piticele albe ale fostei mele răstigniri în cuvinte

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu