miercuri, 17 februarie 2016

A doua editie a Conferintei Nationale de Contencios Administrativ - 7 aprilie, Bucuresti

 
 
Stimate Partener,
 
Avem onoarea de a va invita joi, 7 aprilie, începând cu ora 9:30, la Aula Magna a Facultăţii de Drept din cadrul Universităţii din Bucureşti la cea de-a doua ediţie a Conferinţei Naţionale de Contencios Administrativ.
 
Evenimentul este organizat de Facultatea de Drept a Universităţii din Bucureşti şi Editura Universul Juridic, în parteneriat cu Institutul Naţional pentru Pregătirea şi Perfecţionarea Avocaţilor si Wolters Kluwer Romania.
 
Acreditare INPPA – 10 ore de pregătire continuă
 
Moderatorul conferinţei va fi domnul conf. univ. dr. Alexandru Sorin Ciobanu, avocat în Baroul Bucureşti, la discuţii urmând să participe (în ordine alfabetică):
Ø  Judecător dr. Laura Andrei – Preşedinte Tribunalul Bucureşti, formator INM;
Ø  Judecător dr. Gabriela Bogasiu – Secţia de contencios administrativ şi fiscal a ÎCCJ;
Ø  Av. dr. Traian Briciu – conf. univ. dr. la Facultatea de Drept a Universităţii din Bucureşti;
Ø  Prof. univ. dr. Dacian Cosmin Dragoş – cadru didactic al Facultăţii de Ştiinţe Politice şi Administrative a Universităţii Babeş Bolyai din Cluj;
Ø  Judecător Mihai Pantelimon Drăguţescu – Preşedintele Secţiei a II-a Contencios Administrativ şi Fiscal din cadrul Tribunalului Bucureşti;
Ø  Prof. univ. dr. Ştefan Deaconu – Preşedinte al Colegiului Curţii de Arbitraj Comercial Internaţional de pe lângă CCIR, avocat;
Ø  Judecător dr. Eugenia Marin – Secţia de contencios administrativ şi fiscal a ÎCCJ;
Ø  Judecător dr. Iuliana Rîciu – Secţia de contencios administrativ şi fiscal a ÎCCJ;
Ø  Prof. univ. dr. Dana Tofan – cadru didactic în cadrul Facultăţii de Drept a Universităţii din Bucureşti, avocat în cadrul Baroului Bucureşti;
Ø  Prof. univ. dr. Verginia Vedinaş – cadru didactic în cadrul Facultăţii de Drept a Universităţii din Bucureşti, consilier la Curtea de Conturi a României, conducătorul Departamentului Juridic al Curţii de Conturi;
Ø  Judecător dr. Liliana Vişan – Secţia de contencios administrativ şi fiscal a ÎCCJ;
Ø  Judecător dr. Liviu Zidaru – Curtea de Apel Bucureşti, lect. univ. dr. la Facultatea de Drept a Universităţii din Bucureşti, formator INM.
 
Având în vedere faptul că se doreşte a fi o conferinţă interactivă, rugăm toţi participanţii să trimită orice problemă de drept pe adresa de email conferintele@universuljuridic.ro până vineri, 1.04.2016, în vederea supunerii la dezbateri în cadrul conferinţei.
 
Înscrierile se pot face până marţi, 5 aprilie. Înscrierea consta in emiterea unei facturi fiscale, in baza careia se achita taxa de participare.
În vederea participării, doritorii vor trimite un e-mail la adresa cristina.ghica@wolterskluwer.com cu următoarele date:
Ø  Nume şi prenume participanţi;
Ø  Pachetul ales (premium sau de bază);
Ø  Baroul în care activează persoana participantă (în cazul avocaţilor);
Ø  Datele pe care se doreşte emiterea facturii.
 
TAXA DE PARTICIPARE:
 
Pachet de bază – taxa este de 250 de lei (TVA inclus) şi cuprinde:
Ø  Mapa evenimentului şi diploma de participare;
Ø  Un exemplar al lucrării "Legea contenciosului administrativ. Legislaţie conexă şi jurisprudenţă" (legislaţie ad litteram);
Ø  Pauzele de cafea şi pauza de masă (bufet suedez).
 
Pachet Premium – taxa este de 450 de lei (TVA inclus) şi cuprinde:
Ø  Pachetul de bază (a se vedea mai sus);
Ø  Legea cadastrului şi a publicităţii imobiliare nr. 7/1996 şi legislaţie conexă;
Ø  Abonament la Revista de Drept Public pentru anul 2016 (livrare gratuită).
 
Reduceri:
Pentru studenţi, masteranzi sau doctoranzi şi pentru STAGIARII URMĂTOARELOR PROFESII: avocaţi, executori judecătoreşti, practicieni în insolvenţă, consilieri juridici, organizatorii oferă o reducere specială de 100 de lei din taxa aleasă.
Ø  Pentru a beneficia de această reducere, participantul va transmite pe adresa de e-mail cristina.ghica@wolterskluwer.com şi o dovadă care atestă calitatea acestuia.
 
IMPORTANT:
! Persoanele care au achitat taxa de participare, dar care, din motive obiective, nu mai pot participa la conferinţă, pot solicita returnarea banilor până cel tarziu marţi, 29 martie 2016. In cazul in care depasiti data de 29 martie, suma respectiva o puteti folosi pentru un alt eveniment viitor organizat de Wolters Kluwer Romania. Relocarea poate fi facuta doar pentru un singur eveniment. Mulţumim pentru înţelegere.
 
Pentru mai multe informaţii sau înscrieri ma puteti contacta telefonic sau pe e-mail.
 
Cu deosebita consideratie,
 
_________________________________
Cristina Ghica
Consultant
cid:image003.jpg@01D1059C.44EAF160 
Bucharest, 22 Tudor Vladimirescu Blv., Green Gate, 6th Floor, 050881            
Phone: 031.22.44.158 | Fax: 031.22.44.101
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu