TRAIAN BĂSESCU LE DĂ CLASĂ LUI URMUZ, IONESCO ȘI JARRY!
În ziua de 27 februarie 2016,Traian Băsescu și-a înscris la loc de
cinste numele în galeria marilor creatori ai literaturii absurdului. Iar
Urmuz,Eugene Ionesco și Alfred Jarry, clasici incontestabili ai
genului, au, de-acum, în persoana Amiralului Dezastrului Național un
redutabil emul! Cât despre Caragiale, nu mai încape îndoială că, după ce
ex-președintele i-a dat clase lui Cațavencu, mai nou, tot el, a produs
o zicere care dovedește, fără putință de tăgadă, că lumea lui Nenea
Iancu nu a apus.
Mă gândesc,desigur, la vibrantul apel pe care Traian Băsescu l-a adresat fidelilor săi și, prin extensie de sferă, compatrioților, de a nu mai cumpăra produse care își fac reclamă la Antena 3 și la Antena 1. Fiind vorba în propoziție despre cosmetice marca Loreal, produse lactate Zuzu și Strepsil.
Din capul locului contrariază formularea ,,produse care își fac reclamă’’ , de vreme ce, după cum prea bine se cunoaște, nu produsele își fac reclamă, ci firmele producătoare sunt cele care, prin serviciile de marketing, fac treaba asta. Lucru pe care îmi este peste poate să cred că tocmai Traian Băsescu nu îl știe atâta vreme cât- așa după cum a dovedit-o cu fapte de necontestat Antena 3- el a avut și încă mai are la dispoziție o armată de postaci plătiți cu bani negri. Care tocmai asta fac, distribuie pe piață un produs care prezintă o uriașă amenințare toxică pentru România și pentru români: pe Traian Băsescu!
Dar să nu ne mai pierdem vremea cu chichițe și să vedem mai atent cum bate Traian Băsescu la porțile literaturii absurdului.
Să
începem cu supoziția-lovită, din start, de nulitate - că un asemenea
personaj ar putea să se prenumere între consumatorii produselor lactate,
în general și a celor marca ZUZU în special. Fiindcă, Doamne apără și
păzește!, cine a mai pomenit să bei Johnie Walker cu iaurt sau
Ballantine cu chefir? Vă închipuiți cum ar reacționa în situația asta
Cetățeanul turmentat? Mai mult ca sigur că ar zice exact ca în bancul
postat de Radu Tudor:,,De azi, mă las de iaurt’’!
Venind vorba, apoi, despre boicotarea produselor firmei Loreal, cred că și de data asta avem o dovadă greu de contestat că literatura absurdului s-a pricopsit cu un nume de referință! Spuneți și dumneavoastră, ce nevoie ar mai aveau Traian Băsescu și famiglia sa de asemenea deodorante rafinate atâta vreme cât are grijă DNA să îi ferească de orice miasme urâte care a veni dinspre maldărul de dosare care îi vizează. Așa încât să le păstreze un look curat , proaspăt și ,mai ales, fără nici-o pată de rușine pe obrazul lor de toval?
Cât privește boicotarea Strepsil, aici lucrurile s-au rezolvat cât ai zice ,,prădarea flotei navale a României’’. Asta de vreme ce în eventualitatea că Traian Băsescu ar răguși, debitându-și în cascadă otrăvită minciunile , în fața cui mai are chef să îl asculte, se vor mai afla, la o adică niscai acoperiți cu ziua care să îi repete otrăvitele mesaje.
Acestea ar fi doar câteva solide temeiuri pentru care putem considera ziua de 27 februarie 2016, ca fiind ziua în care pe firmamentul literaturii absurdului a apărut o nouă stea:Traian Băsescu ! O nouă stea a acestui gen literar, fiindcă în galeria absurdului nostru de fiecare zi, el a apărut de cam multă vreme și, din păcate, se vede treaba că încă nu vrea să își recite replica finală a acestei farse tragice și rușinoase.
Mă gândesc,desigur, la vibrantul apel pe care Traian Băsescu l-a adresat fidelilor săi și, prin extensie de sferă, compatrioților, de a nu mai cumpăra produse care își fac reclamă la Antena 3 și la Antena 1. Fiind vorba în propoziție despre cosmetice marca Loreal, produse lactate Zuzu și Strepsil.
Din capul locului contrariază formularea ,,produse care își fac reclamă’’ , de vreme ce, după cum prea bine se cunoaște, nu produsele își fac reclamă, ci firmele producătoare sunt cele care, prin serviciile de marketing, fac treaba asta. Lucru pe care îmi este peste poate să cred că tocmai Traian Băsescu nu îl știe atâta vreme cât- așa după cum a dovedit-o cu fapte de necontestat Antena 3- el a avut și încă mai are la dispoziție o armată de postaci plătiți cu bani negri. Care tocmai asta fac, distribuie pe piață un produs care prezintă o uriașă amenințare toxică pentru România și pentru români: pe Traian Băsescu!
Dar să nu ne mai pierdem vremea cu chichițe și să vedem mai atent cum bate Traian Băsescu la porțile literaturii absurdului.
PUBLICITATE
Venind vorba, apoi, despre boicotarea produselor firmei Loreal, cred că și de data asta avem o dovadă greu de contestat că literatura absurdului s-a pricopsit cu un nume de referință! Spuneți și dumneavoastră, ce nevoie ar mai aveau Traian Băsescu și famiglia sa de asemenea deodorante rafinate atâta vreme cât are grijă DNA să îi ferească de orice miasme urâte care a veni dinspre maldărul de dosare care îi vizează. Așa încât să le păstreze un look curat , proaspăt și ,mai ales, fără nici-o pată de rușine pe obrazul lor de toval?
Cât privește boicotarea Strepsil, aici lucrurile s-au rezolvat cât ai zice ,,prădarea flotei navale a României’’. Asta de vreme ce în eventualitatea că Traian Băsescu ar răguși, debitându-și în cascadă otrăvită minciunile , în fața cui mai are chef să îl asculte, se vor mai afla, la o adică niscai acoperiți cu ziua care să îi repete otrăvitele mesaje.
Acestea ar fi doar câteva solide temeiuri pentru care putem considera ziua de 27 februarie 2016, ca fiind ziua în care pe firmamentul literaturii absurdului a apărut o nouă stea:Traian Băsescu ! O nouă stea a acestui gen literar, fiindcă în galeria absurdului nostru de fiecare zi, el a apărut de cam multă vreme și, din păcate, se vede treaba că încă nu vrea să își recite replica finală a acestei farse tragice și rușinoase.