marți, 16 mai 2017

Marius Neculai: „Municipiul Roman se bucură de susținerea Guvernului României. Vineri, doi miniștri vor fi la Roman”

Marius Neculai: „Municipiul Roman se bucură de susținerea Guvernului României. Vineri, doi miniștri vor fi la Roman”

ministru la roman 1„În urma vizitei pe care am făcut-o la Bucureşti în dată de 9 mai, împreună cu preşedintele CJ Neamţ dl. Ionel Arsene, cu ocazia întrunirii CEx PSD, unde am fost confirmat drept candidatul partidului pentru alegerile parţiale locale din 11.06.2017, am primit răspuns la invitaţiile lansate către echipa guvernamentală a cabinetului Grindeanu, de a ne vizita oraşul.
Vineri 19.05.2017, vă confirm că vom fi vizitaţi la Roman de primii doi miniştri care au răspuns iniţiativei noastre, şi anume domnul ministru al Sănătăţii Florian Bodog şi domnul ministru al Consultării Publice şi Dialogului Social domnul Gabriel Petrea.
Romanul are multe priorităţi, însă faptul că vineri vom avea oportunitatea de a pune pe masa dialogului câteva dintre ele în prezenţa a doi factori de decizie la nivel guvernamental nu poate decât să mă încânte, deoarece acest lucru îmi confirma sprijinul lor pentru implementarea proiectelor pe care le vizez pentru Roman.”
Marius Neculai – candidatul PSD pentru funcția de primar al municipiului Roman

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu