marți, 23 mai 2017

„Voi chema la mine persoanele care s-au angajat în Spitalul Roman, de când sunt manager, să spună dacă au dat bani la angajare!”

„Voi chema la mine persoanele care s-au angajat în Spitalul Roman, de când sunt manager, să spună dacă au dat bani la angajare!”

spaga la spitalÎn cadrul unei conferințe de presă desfășurată la Spitalul Roman, conducerea unității medicale a răspuns unei întrebări referitoare la faptul că în municipiul Roman se vehiculează că persoanele care se participă la concursurile de angajare dau bani ca să li se faciliteze obținerea postului.
Nu se poate vorbi de cuvântul „șpagă” la Spitalul Roman! Nu există șpăgi!
Eu am organizat niște concursuri corecte!
Eu nu cunosc nimic despre acest lucru. Am să fac următorul lucru: toți cei care s-au angajat în perioada cât am fot eu manager, îi voi chema și să dea scris câți bani au dat la angajare.
Eu nu am auzit de așa ceva. Dacă există cineva care a dat bani la angajare, să facă public acest lucru, să facă o adresă oficială și atunci vom cerceta cine facilitează acest lucru din spital, prin comisia de disciplină.
Eu am mers pe premisa să învețe cu toții și să fie competenți pe postul pe care se angajează.
Chiar vreau ca acele persoane care au fost condiționate la angajare, să dea ceva, să vină și să facă scris acest lucru iar eu voi cerceta cazul”, a declarat medicul Maria Andrici, managerul Spitalului Municipal de Urgență Roman.
Romanul Financiar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu