miercuri, 10 mai 2017

Nicolae Bacalbaşa, suspendat şase luni din PSD, după gesturile obscene din Parlament

10 Mai 2017 - 14:23
Nicolae Bacalbaşa, suspendat şase luni din PSD, după gesturile obscene din Parlament
Comitetul Executiv Naţional al PSD a decis, miercuri, suspendarea din partid pe o perioadă de şase luni a deputatului Nicolae Bacalbaşa, au anunţat, pentru AGERPRES, surse social-democrate.

Deputatul PSD Nicolae Bacalbaşa a făcut marţi, de la tribuna Parlamentului, semne obscene, având un comportament inadecvat în timpul dezbaterilor privind modificarea Statutului senatorilor şi deputaţilor cu privire la comisiile de anchetă.

"Colegul meu de la Vaslui - tot Vasluiul: violuri şi discursuri bune în Parlament oferă Vasluiul! Eu sunt fracţiunea care nu-şi ţine gura din Parlamentul român. Eu unul nu o să mă las speriat de ameninţările distilate ale doamnei Gurgan, Curcan, îmi scapă, mă scuzaţi, sunt bătrân", a spus Bacalbaşa, în plen. AGERPRES

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu