vineri, 19 mai 2017

Ministrul Sănătății Florian Dorel Bodog a vizitat Spitalul de Psihiatrie și Spitalul Municipal de Urgență Roman

Ministrul Sănătății Florian Dorel Bodog a vizitat Spitalul de Psihiatrie și Spitalul Municipal de Urgență Roman

ministrul sanatatii la roman 5Vineri, 19 mai, ministrul Sănătății Florian-Dorel Bodog a fost într-o vizită de lucru la Spitalul de Psihiatrie și Spitalul Municipal de Urgență Roman, unitate medicală care deservește aproximativ 200.000 de locuitori din municipiul Roman și comunele arondate din zona Roman.
ministrul sanatatii la roman 1Ministrul Florian Bodog a fost însoțit de prefectul județului Neamț Vasile Panaite și de parlamentari ai PSD Neamț senatorul Dan Manoliu și deputatul Alexandru Rotaru. Alături de domnul ministru a stat și președintele executiv al PSD Roman Marius Neculai.
Ministrul Sănătății a sosit la Spitalul Municipal de Urgență Roman în jurul orei 09.30. Vizita a cuprins Ambulatoriul Spitalului Roman și Centrul de Primiri Urgențe. După ce a stat de vorbă cu pacienții prezenți în ambulatoriul spitalului și la CPU, ministrul Florian Dorel Bodog a avut o întâlnire cu șefii de secții din spital, întâlnire unde i-au fost prezentate principalele probleme cu care se confruntă unitatea spitalicească din Roman.ministrul sanatatii la roman 2
Primarul municipiului Roman Lucian Micu a urat bun venit delegației oficiale și a asistat la întâlnirea domnului ministru cu medicii șefi de secție.
La ieșirea de la întâlnire, domnul ministru Florian Bodog a făcut scurte declarații pentru presă și a răspuns la întrebări.
Sunt în trecere prin municipiul Roman și m-am oprit să vizitez Spitalul de Psihiatrie și Spitalul Municipal de Urgență Roman.
ministrul sanatatii la roman 3Au fost multe probleme pe linie de psihiatrie la spitalele din țară dar vreau să vă spun că aici nu s-au confirmat. Condițiile de la Spitalul de Psihiatrie sunt foarte bune, aveți o echipă foarte bună care are Consiliul Județean Neamț alături. Conducerea este foarte bine pregătită și condițiile pentru pacienți sunt bune.
La solicitarea prietenului meu, domnul Marius Neculai și a domnului senator Dan Manoliu am venit și la Spitalul Municipal de Urgență Roman.
Am avut o întâlnire cu medicii care mi-au semnalizat unele probleme legate de legea salarizării și probleme organizatorice. ministrul sanatatii la roman 4
Am preluat un material de la managementul spitalului asupra căruia mă voi apleca. Mi s-a semnalat problema legată de mașina SMURD pentru care intenționăm să deschidem o linie de gardă la Spitalul Județean Neamț care să asigure activitatea aici, la Roman. Mă bucur că am putut să aflu problemele de aici, de la Roman”, a declarat ministrul Sănătății Florian Dorel Bodog.
Romanul Financiar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu