vineri, 21 august 2015

Iesean pus de E.ON sa-si faca singur dreptate dupa ce i-a incarcat facturile! Este incredibil ce s-a intamplat! GALERIE FOTO



• Seria de abuzuri ale operatorului de energie electrica face numeroase victime in randul iesenilor • Dupa o banala schimbare de contor, un client a fost facturat de E.ON Moldova cu un consum de aproape trei ori mai mare fata de cel real • Oficialii operatorului l-au pus pe iesean sa-si faca singur dreptate si, cu toate ca a demonstrat consumul facturat in plus, acesta nu a scapat de plata

Un client al E.ON Energie din Iasi, consumator casnic, a primit vizita unor angajati ai operatorului de electricitate care l-au anuntat ca trebuie schimbat contorul din apartament. Parandu-i totul in ordine, ieseanul nu s-a impotrivit si i-a lasat pe angajatii E.ON sa-si faca treaba. Nimic nu a parut in neregula pana cand barbatul care locuieste in Tatarasi a primit factura la energie electrica. Aceasta avea trecut un consum cu aproape 1.000 kW in plus la factura ce era calculata pe contorul care tocmai a fost schimbat.

Citeste si: A avut nevoie de medic dupa ce a vazut factura de la E.ON. Ieseanul are de platit o suma uriasa

"Au venit doi angajati de la E.ON care mi-au demontat contorul de energie electrica din casa. Cand a venit factura, acolo erau trecuti cu vreo 1.000 kW mai mult decat era inregistrat cu adevarat pe contorul luat de E.ON. Atunci am sunat la sediul lor, au doar un numar de telefon pentru asta, si am stat vreme buna pana a raspuns cineva. Apoi mi-au spus sa merg sa depun o sesizare la sediul din Iasi. Acolo m-au pus sa le demonstrez ca am dreptate, adica faptul ca mi-au pus in plus consum la factura. A trebuit sa adun facturile din urma, sa fac un calcul pe consumul mediu si sa se vada ce regularizari s-au facut in ultimii ani. In fiecare zi aproape am umblat sa rezolv problema cu E.ON-ul, am stat la cozi cate 3-4 ore, este un comportament cat se poate de abuziv din partea operatorului", a spus ieseanul Florin Chiruta.

Citeste si: EXPLOZIV! Cancerul investitiilor din Iasi! E.ON paralizeaza un intreg oras - GALERIE FOTO

A demonstrat consumul impus abuziv, dar este bun de plata

In cele din urma, clientul le-a demonstrat cu ajutorul documentelor faptul ca factura la electricitate a fost calculata din burta, iar reprezentantii E.ON Moldova au recunoscut ca a fost o eroare, iar consumul real era chiar cel relatat de consumator. Chiar si asa, urmatoarea factura primita a inclus acea "eroare" a E.ON. Partea care ii deranjeaza la culme pe clienti se petrece in momentul in care suna la dispeceratul E.ON. Atunci, spun oamenii, momentele de asteptare pana la preluarea de catre un operator sunt disperante.

Citeste si: El este ieseanul care a invins gigantul E.ON! Oricine este in situatia lui poate castiga - FOTO

"Le-am demonstrat ca era trecut consum in plus si cei de la E.ON mi-au dat dreptate, au recunoscut ca a fost o greseala. Chiar si asa, urmatoarea factura la energie electrica a venit cu aceeasi problema, adica cu acei 1.000 de kW in plus. Este inadmisibil ca in ziua de astazi sa fii tratat in asemenea hal. M-am impotrivit sa platesc consumul trecut in plus si chiar am insistat la ei. Am stat la cozi cat pentru toata viata, la E.ON este un sistem foarte prost facut in relatia cu clientii. Nu poti sa te plangi decat la Targu Mures, iar asta daca ai noroc. La ei una se spune si alta se face, e o mare bataie de joc pentru clientii care ii platesc. Am ajuns sa am probleme de sanatate dupa toata experienta asta total nefericita", mai povesteste Florin Chiruta, client al E.ON. Astfel de situatii se intalnesc des in randul consumatorilor din zona Moldovei. Numeroase reclamatii sunt depuse la oficiile pentru protectia consumatorilor, E.ON fiind cea mai reclamata companie din Iasi.

Reporterii BUNA ZIUA IASI i-au fotografiat pe angajatii si sefii E.ON din Iasi in momentul in care au venit la serviciu. Demersul nostru a fost unul cat se poate de simplu: sa aratam oamenilor pe cei care isi bat joc de ei si blocheaza investitiile intr-un oras intreg, cu un tupeu incredibil. Va prezentam pe www.bzi.ro, in galeria foto, pozele sefilor si angajatilor E.ON care-si bat joc de ieseni.

Daca si voi aveti probleme cu E.ON, trimiteti-ne un e-mail pe adresele: reclamatii•bzi.ro, stiri•bzi.ro, in care sa denuntati abuzurile companiei germane. De asemenea, va puteti prezenta problemele si la rubrica de comentarii de pe site-ul: www.bzi.ro.

Urmareste BZI.ro pe FACEBOOK.COM

Galerie foto

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu