vineri, 21 august 2015

Ilie Boloca, felicitat şi sancționat

Ilie Boloca, felicitat şi sancționat

Ilie Boloca, felicitat şi sancționat
20 August
17:43 2015
Directorul Clubului Copiilor Roman, Ilie Boloca, a primit o sancţiune de aproximativ 100 de lei. Ilie Boloca a fost preşedintele Comisiei de examen la bacalaureat la Colegiul Naţional “Ștefan cel Mare” de la Tîrgu Neamţ şi a fost sancţionat cu reţinerea a 30% din indemnizaţia pe care a primit-o ca preşedinte de comisie, în urma controlului efectuat de o comisie constituită la nivelul Inspectoratului Școlar Judeţean Neamţ.
“Este corectă informaţia. Am fost sancţionat din cauză că doi profesori asistenţi de acolo au fost şi ei sancţionaţi. Automat, a fost sancţionat şi preşedintele. Fără vină, dar… Eu chiar am fost felicitat pentru ceea ce am făcut acolo, de corpul de control. Nu contest sancţiunea. Ideea este că nu se rezolvă problema dacă primesc eu sancţiune”, a afirmat Ilie Boloca.
Acesta a adăugat că adevărata problemă este aceea că din aceste comisii lipsesc profesorii universitari, care nu vor să se implice din cauza sumelor mici primite şi a responsabilităţilor foarte mari.

Comentarii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu