luni, 8 mai 2017

Lucian Micu: „Mereu am spus că dialogul este primul pas pentru rezolvarea problemelor!”

Lucian Micu: „Mereu am spus că dialogul este primul pas pentru rezolvarea problemelor!”

lucian micu dialog 2Conducerea Primăriei Roman își păstrează obiceiul de a merge în vizite la romașcanii care solicită acest lucru. Scopul acestor întâlniri care au loc în diferite sectoare ale Romanului este o centralizare a problemelor care există, probleme aflate direct de la cei care le sesizează și pot urmări rezolvarea lor.
Mereu am spus că dialogul este primul pas pentru rezolvarea problemelor. Deși acum programul este mai aglomerat, datorita lucrărilor pe care le-am început în oraș și pe care le supraveghez personal, mi-am făcut timp să mă întâlnesc cu familia Costel Haisan, de pe strada Smirodava, bl. 58.lucian micu dialog Probleme punctuale care pot fi rezolvate relativ repede, care țin de administrația locală (montarea unor coșuri de gunoi, a unor limitatoare de viteză pentru siguranța traficului și toaletarea unor copaci în zonă), dar și altele care țin de simțul civic, și mă refer la stăpânii câinilor de companie care nu curăță mizeria lăsată în urmă. Nu este normal ca pentru aceștia să sufere și ceilalți, de aceea, voi cere Poliției Locale să fie mai fermă.
În continuare, în măsura în care timpul îmi permite, voi onora cu mare plăcere invitațiile romașcanilor”, a precizat Lucian Micu, primarul municipiului Roman.
Romanul Financiar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu