luni, 26 septembrie 2016

Ioan Guyri Pascu a murit. Artistul, despre relația cu Monica Anghel și fiica sa





Ioan Gyuri Pascu a murit în această dimineață în urma unui infarct, la numai 55 de ani. Iată ultimul interviu acordat revistei Libertatea pentru femei, în urmă cu nici 4 ani, despre carieră, viață, prieteni, boală, dar și despre fiica sa Iarina.

Una dintre bunele dv. prietene este Monica Anghel. O ascultaţi dimineaţa la radio?
Nu! (râde) Eu prefer să vorbesc cu ea la telefon, în general nu mă trezesc ca să ascult emisiuni matinale. Folosesc radio-ul numai în maşină şi dacă s-a întâmplat să fiu pe drumurile patriei dimineaţa, da, atunci o aud, dar îmi face plăcere mai mult să o ascult la telefon.
Este una dintre cele mai trainice prietenii din showbiz. Câţi ani au trecut?
Sunt foarte mulţi ani, mi-aduc aminte că ea era foarte tânără şi purta o băscuţă când am văzut-o prima dată. Am apărut atunci într-o emisiune pe care am filmat-o la Târgovişte şi ea abia ce câştigase premiul la Mamaia. Mie îmi povestise Nicu Alifantis de ea, că e o tânără care cântă extraordinar. Apoi, în ’93, am invitat-o să cânte pe primul meu LP, după care am fost invitaţi la un show, ”Duelul vedetelor”. Şi eu am spus atunci că nu pot să fac duel, că viaţa nu e un concurs, viaţa e un dar, iar producătorul Titus Muntean a spus ”în regulă, atunci nu faceţi duel, faceţi duet”. Şi de acolo a tras lumea concluzia că eu şi Monica suntem căsătoriţi. Mă duceam să-mi cumpăr câte un kebap şi-mi spunea doamna de acolo ”şi eu sunt plinuţă şi blondină cu şuviţe”. Şi eu îi spuneam: ”dar eu n-am nimic cu Monica, suntem doar prieteni” (râde). La un moment dat chiar şi una dintre mătuşile mele a crezut că sunt căsătorit cu Monica.

Ioan Gyuri Pascu despre relația cu fiica sa

Citește mai departe pe www.libertateapentrufemei.ro
 



Citește ultimele ȘTIRI pe Libertatea.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu