luni, 26 septembrie 2016

Olivia Steer a explicat de ce nu răspunde la întrebarea dacă și-a vaccinat copiii




Olivia Steer a postat un nou mesaj pe contul de socializare, în care le explică tuturor, de ce nu răspunde la întrebarea dacă și-a vaccinat sau nu, copiii. Soția lui Andi Moisescu a fost un personaj extrem de controversat zlele acestea, dup ce s-a declarat public împotriva vaccinării și a mamografiilor.
Olivia Steer s-a declarat public împotriva vaccinării și a mamografiilor. Chiar dacă a fost criticată în nenumărate rânduri, fosta vedetă TV nu se dezminte susţinându-şi punctul de vedere cu orice preţ. Olivia Steer a explicat pe Facebook de ce nu răspunde la întrebarea dacă şi-a vaccinat copiii.
„Mi se pune constant o întrebare la care am refuzat și voi refuza mereu să răspund: dacă mi-am vaccinat copiii sau până la ce vîrstă mi-am vaccinat copiii. Ca părinte, am dreptul, ba nu!, obligația morală și legală, de a proteja dreptul copiilor mei (și ai oricui) la viaţă privată. Copiii mei nu trebuie să fie (potrivit legii) subiect de discuții publice și nici să hrănească curiozitățile nesănătoase ale unor mase cu apetit pentru scandal”, a scris Olivia Steer.

Olivia Steer, apărată de soțul ei

Olivia Steer invocă în sprijinul teoriilor sale diverse studii, opinia ei influențând numeroase persoane. Din acest motiv, soția lui Andi Moisescu a fost atacată de mai multe personalități și medici cunoscuți.„Soția mea nu a fost subiectul unor controverse. Soția mea a fost pur și simplu linșată mediatic pentru că a avut curajul să-și expună un punct de vedere care încurcă niște calcule”, a declarat Andi Moisescu, scrie ziarulring.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu