luni, 26 septembrie 2016

Ioan Gyuri Pascu a murit. Artistul scria cărți pentru copii și renunțase la alcool




Ioan Gyuri Pascu a murit. Actorul Ioan Gyuri Pascu s-a stins din viață luni dimineața la vârsta de 55 de ani. Artistul a suferit un infarct, iar medicii nu au mai putut face nimic pentru a-i salva viața.
Din 2010, când a suferit un atac cerebral, Ioan Gyuri Pascu (52 de ani) se cufundase în muncă, multă muncă. A preferat să nu mai vorbească despre proiectele sale, dar mai ales despre viaţa sa personală. Compunea muzică, scria cărţi pentru copii, concerta şi respecta o dietă strictă.
”Nu mai beau alcool, nici măcar o bere. Îmi plăcea seara să cinstesc halbe cu bere împreună cu prietenii mei, la concerte. Acum consum doar apă plată cu lămâie şi capucino. Fac sport, mă mişc pe scenă şi în drum către supermarket-un kilometru dus-întors, ceea ce-i bine, povestea Ioan Gyuri Pascu într-un interviu pentru Libertatea.

După divorţ, i-a lăsat nevestei casa de 350.000 de euro

În martie 2010, după un mariaj ce a durat 17 ani, Ioan Gyuri Pascu şi Dana (foto) au semnat desfacerea căsătoriei la Judecătoria sectorului 3. Gyuri Pascu şi scriitoarea Daniela Marin s-au căsătorit în 1993.
Şi-au deschis împreună prima casă de discuri independenţă din ţară, “Import Service Tempo”, iar din banii câştigaţi şi-au ridicat o vilă cochetă estimată la 350.000 de euro. După divorţ, artistul a decis să se mute cu chirie, lăsând vila pe mânile fiicei Iarina şi ale fostei sale soţii.
Locuiesc singur-cuc, cu chirie, într-un apartament cu două camere, iar într-una am organizat un studio de înregistrări. E mai greu când lucrez ziua, căci folosesc căştile în orele de linişte. Când stăteam la casă, era mai simplu. Cine-mi găteşte? Păi, dintotdeauna mi-am gătit… Şi acum, când am chef, gătesc”, mărturisea acesta.



Citește ultimele ȘTIRI pe Libertatea.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu