luni, 26 septembrie 2016

Ioan Gyuri Pascu a murit. Artistul a fost cel care l-a descoperit pe Smiley





Ioan Gyuri Pascu a murit. Actorul Ioan Gyuri Pascu s-a stins din viață la 55 de ani. Lumea artistică din România este în șoc, Pascu fiind nu doar foarte talentat, dar și extrem de apropiat de mulți actori și cântăreți de la noi.
Este și cazul lui Smiley, pe care Ioan Gyuri Pascu l-a descoperit înainte ca acesta să devină cunoscut.
”L-am cunoscut când avem 16 ani, printr-un prieten de-al tatălui meu, care era atunci în grupul Divertis. După ce ne-am întâlnit, am început să lucrăm la un album pentru “Millenium 3”, trupa mea de atunci. Am rămas în relaţii bune, dar, din păcate, timpul nu ne permite să ne mai vedem atât de des, povestea Smiley într-un interviu acordat Libertatea.
smiley2.jpg



Citește ultimele ȘTIRI pe Libertatea.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu