luni, 26 septembrie 2016

Ioan Gyuri Pascu a murit. „Am ratat eu locul de veci, dar am diploma acasă”





Ioan Gyuri Pascu a murit. Actorul a încetat din viață luni, 26 septembrie. Avea doar 55 de ani. „Am ratat eu locul de veci, dar am diploma acasă”, spunea el.
Ioan Gyuri Pascu a murit. Artistul, care avea 55 de ani, a suferit un infarct.
Muzician și actor, Ioan Gyuri Pascu era recunoscut pentru vorbele pline de înțelepciune, dar și pentru sinceritatea cu care discuta despre orice.
Într-un interviu pentru www.tribuna.ro, actorul a vorbit despre copilăria sa la Agnita, despre viața și munca sa.
„Acolo (n.r. la Agnita, locul nașterii) am început. Acolo am făcut multe. Şi la liceu am făcut multe. Am tot inventat multe formaţii şi am făcut şi teatru la Clubul Tineretului. Mi-aduc aminte şi de un spectacol la Miercurea Sibiului, un spectacol de teatru în stil comunist, cum era pe vremea aia”, povestea Ioan Gyuri Pascu.
Mai târziu, când a intrat în formaţia Divertis, şi-a dus trupa şi în Agnita, pentru a o prezenta şi oamenilor săi. Aici, a cântat de mai multe ori, la diverse evenimente, printre care se numără şi Zilele Oraşului Agnita.
„Odată am cântat şi când m-au făcut cetăţean de onoare al oraşului. Am primit o diplomă, dar nu mi-au dat loc de veci. (…) Am ratat eu locul de veci, dar am diploma acasă”, spunea el.
„Pasiunea mea principală este viaţa. Adică să trăiesc…  Eu când am timp liber, de la ceva, fac altceva. Pentru mine nu există timp liber şi nu există timp. Timpul se modelează după mintea şi după ce vreau eu să fac. Dacă am chef să fac teatru, fac teatru. Când vreau să cânt, cânt. Când vreau să scriu cărţi de poezii, scriu cărţi de poezii. Când vreau să scriu poveşti pentru copii, scriu poveşti pentru copii. Sunt un om extrem de liber, care nu e robul timpului. Nu îmi pasă de timp… nu am muncit deloc în viaţă. Niciun minut. Numai m-am bucurat de viaţă”, declara artistul.
 

Ioan Gyuri Pascu a murit la 5:00 dimineața

Ioan Gyuri Pascu a murit. Actorul Ioan Gyuri Pascu s-a stins din viață la 55 de ani. Artistul a suferit un infarct, iar medicii nu au mai putut face nimic pentru a-i salva viața.
Potrivit România Tv, tragedia ar fi avut loc în locuința Danielei, fosta soția a lui Gyuri Pascu, iar femeia ar fi fost cea care a sunat la 112. În această dimineață, trupul neînsuflețit al artistului va fi dus la IML pentru autopsie.
Artistul a suferit infarctul în această dimineață, în jurul orei 5. Procedurile de resuscitare nu au dat niciun rezultat, în ciuda eforturilor medicilor. În jurul orei șase artistul s-a stins din viață.
   “Am primit apelul în jurul orei 5 pentru o persoana inconștientă. S-au deplasat la fața locului imediat echipajele noastre. Pacientul era în stop cardio-respirator. Spre ora 6 a fost constatat decesul”, a afirmat Bogan Oprița, coordonatorul SMURD București, pentru Digi24.
Actorul s-a născut pe 31 august 1961 în Agnita (azi în județul Sibiu), într-o familie româno-maghiară. A devenit cunoscut publicului român grație rolurilor pe care le-a avut în grupul de umor Divertis.
Citește și:
Ioan Gyuri Pascu a murit. Artistul avea doar 55 de ani
Ioan Gyuri Pascu a murit. Dramele prin care a trecut artistul în ultimii ani

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu