marți, 27 septembrie 2016

Sebastian Papaiani a murit. „Îmi pare rău că nu am fost obraznic”




Sebastian Papaiani a murit marți, 27 septembrie. Avea 80 de ani. Actorul mărturisea, într-un interviu la TV, că îi pare rău că nu a fost dur și obraznic.
Renumitul actor Sebastian papaiani a murit. Artistul a încetat din viață la vârsta de 80 de ani. În ultima perioadă de timp, actorul a avut numeroase probleme de sănătate, fiind internat de mai multe ori în spital.
Sebastian Papaiani a acordat un interviu pentru o emisiune de la Antena Stars cu doar câteva luni înainte de a muri. Mărturisea atunci că este plin de regrete.
 „Eu nu mă supăr. Sunt plin de regrete! Aia nu am făcut, aia nu am făcut! E o adunătură de gânduri! Îmi pare rău că nu am fost dur, integru, că nu am fost obraznic, să am tupeu. Lucrurile astea care sunt absolut lumești, dar pe care nu le-am avut că n-am putut să le am, dacă nu am fost croit aşa”, a declarat regretatul artist pentru emisiunea „Refresh by Oana Turcu”, de la Antena Stars.
 

Sebastian Papaiani și-a pierdut frații gemeni

El și-a pierdut frații pe când avea doar 4 ani.
Tragicul eveniment s-a petrecut in timpul cutremurului din anul 1940.
„A căzut tavanul pe ei. Mama a băgat copăița cu Radu și cu Luminița sub pat, iar noi am iețit. Noi nu am știut că a căzut tavanul peste ei… au murit asfixiați acolo. Casa noastră era facută dintr-un material care nu te omoară, din chirpici. Cădea peretele, rămânea restul. Dar aici a căzut tocmai pe pat, care s-a rupt și el, la rândul lui”, își amintea, cu tristețe, Sebastian Papaiani.
INFO
Sebastian Papaiani a fost unul dintre cei mai cunoscuți actori din România. De-a lungul anilor a jucat alături de mari actori ai scenei românești, precum Amza Pellea și Dem Rădulescu. A făcut roluri memorabile, care au ajuns imediat la inimile publicului.
Citește și:
Actorul Sebastian Papaiani a murit
Sebastian Papaiani a murit. Cea mai mare dramă din viața lui – și-a văzut frații gemeni murind



Citește ultimele ȘTIRI pe Libertatea.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu