marți, 1 noiembrie 2016

Denim, te iubim!

Denimul este unul dintre trendurile care se reinventează în fiecare an. Indiferent de stilul abordat zi de zi, cu siguranță în dressingul fiecaruia dintre noi există și un produs din denim. Fie el albastru deschis, tocit, rupt sau spălăcit, denimul este materialul care ne ajută întotdeauna să avem o ținută la modă.
Prima data cand am imbracat un obiect de vestimentatie din denim a fost spre adolescenta. Fusesem intr-o excursie cu parintii nu prea departe de orasul natal. Eu cu mama... ca femeile... intram intr-un magazin cu produse de imbracaminte. Cautam din priviri ceva "de purtat": nu prea pretentios, lejer, rezistent... Gasim un costum din material de blugi: geaca si fusta. Albastru clasic. Convenabil. L-am probat si, cum mi-a venit perfect, l-am cumparat. Nu a avut o viata prea lunga in garderoba mea; curand mi-a ramas mic.
Pasiunea pentru produse din denim a ramas. Curand a mai aparut o fusta pe care am purtat-o o vreme, apoi, ramanandu-mi cam stramta, i-am pasat-o mamei spre purtare; miniona cum era, a putut-o imbraca multa vreme dupa ce mie nu mi-a mai venit. Apoi a urmat o geaca cu maneci detasabile (cu fermoare), astfel ca se putea purta fie ca geaca cu maneci, fie fara maneci, ca un fel de vesta. Fiind mai larga, am purtat-o ani de zile mereu... si mereu... si mereu... Nu conta ce aveam pe dedesubt, geaca era pe mine.
Ca sa nu vorbim de tata.. Ca barbat, navetist intr-o viata intreaga de profesorat, timp de 40 de ani, adopta mereu un stil vestimentar cat se putea de comod. In ultimul an umbla imbracat aproape numai in blugi. Pe langa pantaloni, adesea imbraca o geaca, simpla sau captusita, in functie de vremea din perioada respectiva a anului. Astfel se putea adapta atat la mersul pe bicicleta, cat si la transportul cu autobuzul, in conditii de vant, soare, ploaie si drumuri colbuite. Nu conta prea mult modelul de pantaloni, puteau fi conici sau usor evazati, totul era sa ii vina bine si sa se simta bine in ei.
Niciunul dintre noi nu a purtat pana acum o salopeta de blugi, desi ideea este extrem de tentanta. Salopeta este intotdeauna comoda, lejera, usor de purtat, mai ales pentru adeptii unui stil de vestimentatie sport.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu