miercuri, 23 martie 2016

Buchete surpriză!

Se spune că fiecare femeie din lumea aceasta are un buchet de flori pereche, ce i se potrivește ei și numai ei! Buchete în mii de combinații de flori și culori, pentru zeci și sute de ocazii, pentru milioane de femei… milioane de buchete de flori!
Un buchet de flori este însă și mai frumos atunci când reprezintă o surpriză, fiindu-i livrat, proaspăt și colorat, direct la birou sau acasă: florile ei preferate, la o ocazie specială!
 Imi amintesc ca acum ceva ani discutam online cu un fost vecin. Un vecin pe care nu apucasem sa il cunosc (era fostul sot al unei... foste vecine si tatal baietelului ei). Ulterior aveam sa aflu cine era. Mi-a propus sa ne intalnim in viata reala. Propunerea fusese mult prea brusca si oarecum inoportuna pentru mine; desi nu mi-ar fi stricat o intalnire cu el sau cu oricine altcineva, in momentul acela nu prea eram dispusa la intalniri din motive oarecum personale. Oarecum de forma i-am spus unde urmam sa fiu la servici in ziua urmatoare. Speram totusi sa nu vina la cabinet, desi stiam ca speranta imi va fi spulberata. Prea mult imi cerea o intalnire.
Asa ca m-am trezit cu el intrand pe usa, in ziua respectiva, cu un buchet de trandafiri rosii superbi. Trandafiri... Unele din florile mele preferate, desi nu singurele preferate... iubesc orice floare deopotriva.
A insistat sa ne vedem dupa program. Mai ca as fi cedat ispitei incantata de buchetul acela superb de trandafiri. Dar l-am respins cu brutalitate si definitiv... cel putin asa as fi vrut in acel moment. As fi vrut si totusi... n-as fi vrut ca respingerea sa fie definitiva; mai degraba as fi vrut o relatie dar fara sa am impresia ca ard etapele cu repeziciunea luminii sau sa incep relatia mai lent si mai tarziu, pe masura ce m-as fi simtit pregatita sufleteste.
Nu a fost sa fie. Acum imi pare rau si simt ca am ratat o ocazie de a face o incercare. Chiar daca nu va fi fost sa fie. Mi-a parut rau inca de atunci; simteam ca nu am reusit sa stabilesc o comunicare potrivita. Momentul insa a trecut peste mine cum au trecut si altele.
Intotdeauna cand vin de la acea scoala, in drum spre casa trec pe langa cateva florarii. Mai ales cand e suficient de cald afara imi place sa privesc, fie si cu coada ochiului, florile expuse afara si sa le savurez parfumul. Si asta cel putin de doua ori pe saptamana.
Aproape zi de zi insa intru in florarii online sa admir postarile de acolo. Desi nu simt parfumul florilor le admir culorile. Si constat cu bucurie ca se fac livrari de flori sau buchete de flori oriunde, acasa sau la birou. Cele mai mari astfel de magazine fac livrari de flori in Bucuresti. Ce bucurie poate face o livrare de buchete de trandafiri in Bucuresti, in orice colt al capitalei, poate sti atat cel care trimite florile cat si cel care le primeste.
flori9 
flori

Articol scris pentru Spring SuperBlog 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu