duminică, 13 martie 2016

Primarul Laurențiu Leoreanu este cu inima frântă de durere; a decedat mama sa, prof. Elena Leoreanu!

Primarul Laurențiu Leoreanu este cu inima frântă de durere; a decedat mama sa, prof. Elena Leoreanu!

În cursul acestei dimineți, după o lungă suferință, în ultimele trei zile fiind în comă, Elena Leoreanu, mama primarului municipiului Roman Laurențiu Leoreanu a decedat. Prof. Elena Leoreanu era născută pe 9 august 1936. În vara acestui an ar fi împlinit 80 de ani.poza elena leoreanu
Întreaga comunitate romașcană, colectivul Primăriei Roman, și toți cei apropiați familiei Laurențiu Leoreanu, am aflat cu tristețe despre tragica veste.
Suntem alături, cu tot sufletul, de primarul Laurențiu Leoreanu pentru a putea trece cu bine peste acest tragic eveniment.
Dumnezeu să-i odihnească sufletul în Pace! Dumnezeu să o ierte”, a spus Lucian Micu, viceprimarul municipiului Roman.
Cu inimile cernite de durere și adâncă tristețe, anunțăm trecerea în veșnicie a celei ce a fost soție, mamă iubitoare și bunică admirabilă, profesor Elena Leoreanu”, se arată în anunțul de condoleanțe al familiei Leoreanu.
Înmormântarea va avea loc miercuri, 16 martie, ora 11.00, la Cimitirul Eternitatea, din Roman.
Dumnezeu să o ierte și să o odihnească în pace!
Ce își dorea primarul Laurențiu Leoreanu în preajma Crăciunului 2015?
Șeful administrației romașcane, înainte de Sărbătorile de Crăciun, a susținut o conferință de presă unde a fost întrebat care este dorința sa pentru darul de Moș Crăciun.
În fața jurnaliștilor, Laurențiu Leoreanu s-a destăinuit și a spus că mama sa, doamna profesoară de matematică Elena Leoreanu, trece printr-o perioadă grea și se află sub control medical la Iași.
Moș Crăciun să îmi aducă sănătate, în primul rând, mie și familiei mele și mamei mele, în special, care trece printr-o perioadă foarte grea.
Primul lucru la care mă gândesc acum, în preajma Crăciunului, este mama mea, cea care mi-a dat viață, care m-a crescut, care m-a educat și în mare partea, datorită ei sunt aici, unde am ajuns astăzi.
Trecem cu toții prin momente dificile și ne rugăm pentru ea și acesta ar fi cel mai frumos cadou de Crăciun, pe care să mi-l aducă Moșul; sănătatea și viața mamei mele”, a declarat Laurențiu Leoreanu, primarul municipiului Roman.
La începutul conferinței de presă, edilul a precizat jurnaliștilor că este bucuros că a primit vești bune; „sunt bucuros că am găsit donatori pentru mama mea. Ea are o grupă mai specială. Au sărit oamenii să mă ajute ceea ce este semn bun. Mama mea are grupa de sânge A2 – negativ. Când ai o asemenea problemă, îți dai seama cât ești de mic atunci când lupți împotriva unei boli. Până în clipa critică, toți ne credem grozavi dar până la urmă, sunt ca o furnică!”
Romanul Financiar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu