vineri, 4 martie 2016

Ion Iliescu: Omul fara remuscari si fara memorie

Ion Iliescu: Omul fara remuscari si fara memorie

Vladimir Tismaneanu martie 3, 2016 Politica & Doctrine, Reactie rapida
3 comentarii 928 Vizualizari
Omul fara regrete, acesta este Ion Iliescu. Mineriadele? Expulzarea Regelui? Tratatul cu URSS? “Mai, animalule!” “N-am facut placinta ca s-o manance altii…” Patrulaterul Rosu? Si eu am crezut, la un moment dat, ca a invatat ceva, am recunoscut public ca m-am inselat. Nu am niciun motiv sa-l denigrez, scriu exact ce gandesc. Mostenirile sale politice sunt coplesitor negative. Cele ale Regelui Mihai 1 sunt covarsitor pozitive.

Pentru Rege, conteaza adevarul istoric. Convorbirile cu Mircea Ciobanu sunt mai mult decat elocvente. Pentru Ion Iliescu, propagandist impenitent, conteaza cum poate fi rescrisa istoria in favoarea sa. Prin 1996 am publicat un articol in revista “22″ cu titlul “Ion Iliescu si placerea clarobscurului istoric”. Omul se scalda in mlastina propriilor minciuni…
Ai informatii despre tema de mai sus? Poti contribui la o mai buna intelegere a subiectului? Scrie articolul tau si trimite-l la editor[at]contributors.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu