joi, 10 martie 2016

O Cenusareasa moderna

Imi plac la nebunie povestile. Din mai multe motive. In primul rand, povestile imi fac imaginatia sa zburde in voie. Mintea imi fuge rapid intr-o alta realitate, mult mai frumoasa si mult mai relaxanta decat viata de zi cu zi. Si in acelasi timp creierul se relaxeaza, isi descarca toate energiile negative si se incarca cu toata energia pozitiva necesara unei vieti absolut normale.
M-a fascinat povestea Cenusaresei. Cu happy-end ca toate povestile. Si mai ales ca, mai mare fiind, ma asemuiam oarecum cu Cenusareasa, avand piciorul mic si probleme in a gasi incaltamintea potrivita.
Femeile iubesc pantofii, iar bărbaţii iubesc femeile fericite. Aşadar, recunoscută sau nu, pasiunea pentru pantofi este împărtăşită, în final, de toata lumea, într-un fel sau altul. Si cum femeie sunt si eu, nu pot spune ca nu-mi place incaltamintea. Problematic este ca, avand piciorul mic, cu greu gasesc incaltaminte pe masura, fiind la limita dintre copil si adult. Si cum in plus am si alte pretentii (incaltaminte comoda, fara toc inalt, potrivita formei piciorului, rezistenta si la un pret accesibil), sunt cosmarul vanzatorilor de la magazinele de incaltaminte, care trebuie sa caute, sa caute si iar sa caute incaltamintea care sa mi se potriveasca.
De ceva vreme au aparut numeroase magazine online. Un asemenea magazin online pantofi poate fi o binefacere pentru clientii pretentiosi. Mai ales daca gasesti pantofi piele naturala foarte usor si intr-o gama variata de modele, succesul este garantat.
O oferta de nerefuzat poate fi gama de pantofi stiletto piele mai ales gama de pantofi stiletto Red Queen, care sunt de nerefuzat chiar si de cea mai pretentioasa femeie.



LOGO Carmine
Articol scris pentru Spring SuperBlog 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu