vineri, 24 iulie 2015

Inca un caz ORIBIL de VIOL in Romania. "Nu am crezut în viaţa mea că în ziua în care fac 18 ani o să fiu violată!"

24 Iul 2015 - 22:46
Inca un caz ORIBIL de VIOL in Romania. "Nu am crezut în viaţa mea că în ziua în care fac 18 ani o să fiu violată!"
Tânăra care a fost violată de patru indivizi, de ziua ei, a vorbit la "100 de minute", de la Antena 3, despre coşmarul la care a fost supusă luna trecută, pe un câmp din judeţul Olt.

Fata a povestit că a încercat să le dea bani agresorilor ei, le-a promis inclusiv că le va da inelul primit de la mama ei, cadou de majorat, însă tot ce a primit de la bărbaţi a fost şi mai multă agresiune. Fata a fost bătută şi violată de patru dintre cei cinci bărbaţi care au dus-o pe câmp.

"Mi-a fost frică. Mi-au spus că oricum nu scap de acolo. Nu am crezut în viaţa mea că în ziua în care fac 18 ani o să fiu violată!", a spus fata. 
Citeşte mai multe despre:   viol

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu