miercuri, 29 iulie 2015

Traian Basescu: Voi publica o carte de memorii in primavara anului viitor



Traian Basescu a vorbit despre cartea de memorii pe care intentioneaza sa o publice in primavara anului viitor.


Fostul presedinte a declarat ca, pentru moment, vorbeste in fata unui microfon, iar apoi va ruga pe cineva sa transcrie. ”Acum nu ma ajuta nimeni. Oferte sunt, dar nu vreau sa fie cunoscut continutul”, a spus Basescu.


Cartea de memorii ar urma sa acopere strict perioada de zece ani in care a fost presedinte al Romaniei si va acoperi evenimentele in ordine cronologica. Cartea va contine ”exact lucrurile cum le-am vazut eu si prin prisma nivelului de informatie pe care am avut-o, spre deosebire de cei care scriu despre Basescu, dar care nu stiu ce informatii am avut eu”, a mai afirmat Traian Basescu


Intrebat cat de sincer va fi in scrierea acestei carti de memorii, Traian Basescu a raspuns: ”Voi fi suta la suta sincer. Ce nu se poate scrie nu o sa scriu. Decat sa scriu o minciuna mai bine nu scriu. Totusi, din activitatea unui presedinte sunt lucruri ce nu pot fi scrise”. 


”La anul, la primavara, va fi gata. As vrea sa fie ceva citibil. Intentionez apoi sa dezvolt un volum separat despre probleme de securitate nationala, despre problemele economice asa cum le-am vazut eu”, a mai spus Basescu. 


Fostul presedinte al Romaniei a mai spus ca memoriile sale vor deranja, dar nu pe toata lumea. 


”Au fost zece ani extrem de grei cu inundatii, cu seceta, cu doua suspendari, cu schimbari dramatice in Europa, s-a transformat Europa, iar aceste lucruri eu le-am perceput de acolo”, a mai precizat Basescu.


Intrebat ce impresie i-a lasat Elena Udrea prima data cand a vazut-o, Basescu a spus: ”prima impresie a fost exceptionala. Am cunoscut-o la sediul PDL, cand se candida la primaria Capitalei. Ea candida drept consilier. Mi-a lasat o impresie buna pentru ca arata bine si era isteata, era un jurist istet”. 


Traian Basescu a mai declarat ca va folosi si documente si vor fi incluse si detalii despre rapirea jurnalistilor.  



Urmareste BZI.ro pe FACEBOOK.COM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu