miercuri, 29 iulie 2015

Cele mai mari temeri ale Simonei Gherghe: "Sunt terifiată de teama că mi-ar putea intra în casă"

Simona Gherghe a mărturisit, pe blogul ei, care sunt lucrurile de care se teme cel mai tare. Şi nu sunt deloc puţine!

Publicitate
Prezentatoarea TV nu este chiar cea mai curajoasă persoană din lume şi nici nu iubeşte prea mult adrenalina.
Simona Gherghe a povestit, pe blogul ei, care sunt lucrurile de care se teme cel mai care şi pe care nu le-ar face niciodată.
"Să înot cu capul sub apă (mi-e foaaarte frică de apă, am învăţat să înot ca broasca, acum vreo zece ani, dar mă descurc doar în piscina şi doar dacă nu e lume în jur...)
Să sar cu paraşuta (rău de înălţime, tratat in oarecare masura, gratie schiului, dar n-as putea sa ma arunc in gol...)
Sa ma arunc in apa, de la inaltime (fobie cumva legata de prima...)
Mi-e groaza de reptile!!! Imi amintesc de o emisiune in care colegii mei au invitat niste dresori de serpi. M-am ascuns pe dupa un panou. Pur si simplu ma paralizeaza de teama...
Sunt terifiata de ideea ca mi-ar putea intra o broasca in casa. Stau la tara si noaptea mai misuna... Daca mi se intampla, s-ar putea sa trezesc tot cartierul.

Sigur, in cei trei ani de viata la curte a trebuit sa-mi mai infring din frici. Am invatat sa nu mai fac atac de cord cand mai gasesc cate un soricel mort, adus ofranda de catre pisici, fix in fata usii. Si parca nu-mi mai este asa teama nici de gandaci, gandacei, paianjeni sau alte mici lighioane care-si fac veacul prin ograda. Ca deh... viata la tara nu e numai cu flori, fluturi si stele :)
PS. Doar cand vad poza cu broasca mi se strepezesc dintii...", a scris prezentatoarea tv, pe blogul ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu