miercuri, 29 iulie 2015

Traian Basescu, despre masurile de austeritate din 2010: Am preferat solutia taierii salariilor



Fostul presedinte Traian Basescu a vorbit miercuri, in cadrul unei emisiuni TV, depre masurile de austeritate din 2010. 


Grecia e intr-o situatie mult mai dificila decat am fost noi in 2010. Ajungeam sa nu mai platim deloc salariile si poate si pensiile. Nu se putea in coalitie. A trebuit sa mi-o asum eu pentru ca nu era consens in coalitie. Lui Emil ii era foarte greu sa ii convinga pe toti. Am preferat solutia asta pentru ca stiam sa o cuantificam imediat. Pe cand cresterea cotei unice, de la 16 la 22% nu stiam ce o sa ne aduca. Ne temeam ca daca o introducem, constatam peste trei luni ca trebuie sa scadem si salariile”, a spus Traian  Basescu.

 


Urmareste BZI.ro pe FACEBOOK.COM
Stiri despre: +grecia +salariile +emil +traian basescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu