joi, 30 iulie 2015

Grilajul minţii

Grilajul minţii

Un spirit liber ca sa am, eu m-am luptat cu stele
Şi c-un trecut întunecat de temerile mele
Grilajul minţii când l-am rupt ce-am mai strigat cu teamă
Ecouri stinse din trecut nostalgic mă mai cheamă.

Nu mă gândesc să le dau curs, ce-a fost aşa rămână
Chiar dacă viaţa din trecut legată mi-e de mână
Iubesc condeiul tot mai mult ce scrie in tăceri
Că-n locul temerii de-atunci s-au aşezat dureri.

Fii dârz copile, îmi tot spun, de-acuma nu mai cazi
Ţi-ai câştigat un spirit liber ca viaţa de nomazi
Cu pasul liber azi colinzi  metropole si stepe
Gustând din farmecul lor blând, ca să le poţi pricepe,

Şi vindecat de nostalgii a unei vieţi deşarte
Ochii tăi verzi sau cum or fi, privească mai departe
Decât o minte în grilaj ce stă prizonieră
Prefer durerile de-acum, în viaţa-mi efemeră

Un spirit liber ca să am, eu m-am luptat cu stele
Şi c-un trecut întunecat de temerile mele
Cu lacrimi multe am deschis, vieţii un alt hotar
Un zâmbet liber azi vă dau, chiar dacă-i dulce-amar!
Dorin G.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu