miercuri, 29 iulie 2015

Traian Basescu, despre referendumul din 2012: Mult mai agresiv a fost Antonescu decat Ponta



Fostul presedinte Traian Basescu a vorbit miercuri in cadrul unei emisiuni TV, despre referendumul de suspendare din 2012, precizand ca a fost vorba depre nerabdarea lui Victor Ponta si Crin Antonescu de a prelua puterea. 


”A fost o nerabdare a lui Ponta si a lui Antonescu sa ia cat mai repede puterea. Pe de alta parte, Antonescu a avut momente in care a fost nebun sa fie presedinte. Asta visa. Mult mai agresiv a fost Antonescu in a se stabili suspendarea mea decat Ponta. Ponta s-a lasat cel mai greu convins”, a spus Basescu. 


Intrebat de ce a disparut Crin Antonescu din peisajul politic, fostul presedinte a declarat: ”La Crin Antonescu trebuie sa va uitati la profilul lui psihologic. El este un jucator de poker. Tot circul cu demisiile lui a fost un joc de poker din care nu s-a mai putut opri. A blufat de fiecare data. In al doilea rand, a fost exact in situatia lui Ponta dupa ce a pierdut prezidentialele. Ponta a facut marea greseala sa nu renunte la sefia PSD. Am spus-o in noaptea in care a pierdut alegerile. Am spus ca Ponta va avea probleme daca nu renunta la una din functii. Nu poate renunta la cea de premier pentru ca eu nu o sa-l mai numesc. Deci trebuie sa renunte la sefia PSD, pentru a detensiona partidul. 


De asemenea, Traian Basescu a precizat ca si la suspendarea din 2007 , si la cea din 2012 a primit mesaje de sustinere din partea SUA. 


”La prima suspendare a venit la mine acasa McKain. A sarit in avion si a venit acasa impreuna cu ambasadorul SUA sa imi spuna ca am tot suportul lor. Acelasi tip de mesaj l-am primit si in 2012.  Mesajul a fost rotund pentru toate structurile statului.  Pentru 2012. A fost vorba de suport moral, dar in mod catrgoric etichetarea de actiune impotriva statului de drept a existat. Ii nelinistea ce se intampla de aici inainte deca acesta schimbare se produce”, a mai declarat Traian Basescu. 



Urmareste BZI.ro pe FACEBOOK.COM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu