În ultimii ani, modul în care ne petrecem timpul liber a suferit modificări importante. Ne relaxăm și socializăm tot mai mult în mediul virtual. Cei mai afectați sunt copiii, stimularea senzorială obținută prin intermediul tehnologiei de ultimă ora făcându-i să uite să mai iasă din casă.
Publicitate
În reclama TV, personajul principal este un copil care, deși multiplu campion la diverse sporturi, le “practică” doar digital.
Pentru a se asigura că mesajul campaniei ajunge la cât mai mulți părinți, Farmaciile DONA au realizat și un mini-experiment: au invitat câțiva copii să povestească despre jocurile lor preferate. Rezultatul poate fi urmărit AICI.
Experimentul a demonstrat stângăcia pe care copiii o manifestă în sporturile practicate în aer liber. Astfel, s-a născut provocarea de a afla raportul dintre timpul pe care îl petrec folosind tehnologia pentru a se juca și cel dedicat activităților fizice.
În acest sens, Farmaciile DONA lansează studiul online “Copii la joacă”, dezvoltat în colaborare cu Centrul de Cercetare în Management și Leadership (CCML) din cadrul Facultății de Management al SNSPA, având drept scop măsurarea consumului de tehnologie, socializarea și independența copiilor între 5 și 13 ani.
Părinții sunt invitați să completeze chestionarul pentru a afla cât de armonios se dezvoltă copiii lor și cum pot îmbina în educația lor activitățile în aer liber cu elementele erei digitale.
- Experiment: “Ce le mai place copiilor să joace?”
- Studiu online: “Copii la joacă” - raport activități în mediul virtual / aer liber
“Studiul online vine ca o completare a campaniei promoționale de vară, campanie ce lansează un puternic mesaj educațional și emoțional adresat tuturor parinților, acela de a conștientiza importanța jocului afară.
Este o acțiune preventivă, menită să atragă din timp atenția asupra importanței echilibrului între tehnologie și mișcare în viața copiilor. Îi invităm pe părinți să participe la studiul nostru și să își încurajeze copiii să se joace mai mult in aer liber, alături de cât mai mulți prieteni." - Radu Dumitrescu, Marketing Director - Farmaciile DONA
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu