sâmbătă, 11 iulie 2015

&&&

Frumosul vieţii
Nu-mi spune despre vânt că se prăvale
Peste poieni înveşmântate-n flori,
Eu ştiu că el striveşte orice floare
Sau jucăuş se-ascunde după nori!

Nu-mi spune despre tot ce-nseamnă ură,
S-a revărsat destulă-asupra mea
Luând din sufletu-mi acea căldură,
Lăsând să vină-ncet o iarnă grea!

Nu-mi spune despre un oftat cu lacrimi...
Eu l-am gustat din vremea de pe când
Mă învăţam să-not cu greu prin patimi...
Şi-am răzbătut... azi, rar mă vezi oftând!

Nu-mi spune despre vise spulberate,
Şi ale mele s-au risipt cândva...
Pe-atunci, tu îmi şopteai că-mi eşti aproape,
Azi, să le-adun... nimic n-ar valora!

Nu-mi spune despre NOI de altădată,
Nu ştii nimic din ce-a-nsemnat atunci...
Lăsându-mi inima îndurerată
N-ai fi plecat pe dealuri cu năluci!

Nu-mi spune despre visul de iubire,
Tu n-ai avut nici inimă, nici vis,
Azi, de le ai, te-ascunzi în amăgire,
Cu tot ce-a fost şi-ai stins într- un abis!

Mai bine spune-mi despre ce înseamnă
Să rătăceşti pe culmi, după prea mult...
Viaţa ţi-a dat, dar n-ai luat în seamă
Al ei frumos... şi astăzi l-ai pierdut!
Lili Ş.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu