joi, 28 ianuarie 2016

Un ieșean nu a mai mâncat de trei ani! La 47 de ani are 28 de kilograme! Imagini cu puternic impact emoțional





Viața unui bărbat de 47 de ani din Iași s-a tranformat într-un coșmar în urma unei afecțiuni banale, de care majoritatea românilor au suferit. Acum, ieșeanul nu mai mânăncă de trei ani și are greutatea unui copil de 7 ani.
iesean 28 kilograme (3)
Viața lui Eugen s-a schimbat complet în urma unor probleme de sănătate apărute în anul 2011, când a avut nevoie de o operație de apendicită în urma căreia s-a confruntat cu o mulțime de complicații. De atunci, bărbatul a petrecut luni întregi în diferite spitale și a suferit alte patru intervenții chirurgicale, fără ca starea lui să se amelioreze. “Totul a început de la o apendicită care nu a avut simptomele necesare, așa că în momentul în care am ajuns la spital deja aveam peritonită, infecție, ocluzie intestinală. Din cauza medicamentelor pe care le-am primit mi-a fost afectat colonul, așa că medicii mi l-au scos ca să supraviețuiesc. Nu mi-am revenit însă, așa că în mai 2013 mi-a fost extirpată și fierea, iar de atunci starea a fost tot mai rea”, ne-a povestit Eugen Movilă.
iesean 28 kilograme (2)
Din acel moment, bărbatul nu a mai putut să mânânce sau să bea, iar singurul mod în care supraviețuiește este datorită unei soluții cu vitamine care i se administrează intravenos. Acest lucru a făcut ca Eugen să slăbească foarte mult, iar în prezent, la vârsta de 47 de ani, cântărește 28 de kilograme, o greutate normală pentru un copil de 6-7 ani. “Mă pot deplasa doar pe distanțe scurte pentru că obosesc repede”, ne-a mărturisit cu voce slabă bărbatul care tocmai din acest motiv are nevoie de trei zile pentru a se spăla din cap până în picioare.
Înainte de a se îmbolnăvi, Eugen lucra ca jurist, îi plăcea să facă sport și să călătorească. Acum însă, este dependent de mama, soția și cei trei copii ai săi. ”Nu vă imaginați cât de greu îmi este să îl văd așa… Eu îl ajut cum pot, mă îngrijesc de el zilnic”, ne-a spus plângând Eugenia, mama bărbatului.
iesean 28 kilograme (4)
Medicamentul care îl hrănește practic pe fiul său și care îl ține în viață este extrem de scump și nu este compensat. O sticlă de 500 de ml de lichid cu vitamine costă 60 de lei, iar Eugen are nevoie de două în fiecare zi, astfel că lunar trebuie să facă rost de 3.600 de lei pentru a rămâne în viață. Deși venitul familiei nu depășește 2.000 de lei lunar, Eugen este optimist că într-o bună zi se va însănătoși și va putea din nou să muncească.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu