luni, 19 decembrie 2016

Leoreanu – mesaj emoționant: „Vă simt puternic în inima mea! Rămân un luptător pentru valorile romaşcane!

Leoreanu – mesaj emoționant: „Vă simt puternic în inima mea! Rămân un luptător pentru valorile romaşcane!

poza stire mesaj emotionant leoreanuAstăzi a fost o zi cu o mare încărcătură emoţională pentru mine, în Parlamentul României, acolo unde am preluat mandatul de deputat. Aş minţi să spun că mi-a fost uşor, privind cu emoţie toate lucrurile frumoase pe care le-am realizat împreună, dar zâmbesc privind spre viitor şi spre toate lucrurile importante pentru Roman pe care le vom înfăptui de-acum înainte, mai mult şi mai bine, cu puterea şi determinarea care ne caracterizează!
Unii ar spune că e un sfârşit de drum şi un nou început, dar realitatea este că e de fapt o continuare a unui proiect pe care noi, eu şi cu dumneavoastră, l-am început acum aproape 9 ani! E un drum spre dezvoltarea şi renaşterea municipiului Roman! E un drum pe care continuăm să-l parcurgem împreună, în acelaşi mod, eu şi dumneavoastră, echipa construită, familia noastră - a romaşcanilor adevăraţi care luptă pentru comunitatea lor!
Nu plec, ci rămân! Rămân un luptător pentru valorile romaşcane, aşa cum mă ştiţi! Nu e o îndepărtare a mea de oraş, ci din contră e o apropiere a Bucureştiului şi a instituţiilor guvernamentale de Roman şi de interesele acestei comunităţi.
Astăzi, mai mult ca oricând, vă simt puternic în inima mea, pe voi, toţi acei care aţi crezut în mine şi care credeţi în continuare alături de mine! Vom lupta pentru dezvoltarea continuă a Romanului, eu, voi şi echipa care preia administrarea Primăriei, condusă de Lucian Micu, un om care mi-a arătat că e o soluţie excepţională pentru a continua proiectele pentru oraş.
Împreună venim în faţa dumneavoastră cu un singur scop – un Roman mai puternic!
Dar nu mi-e uşor, pentru că sufletul meu vă aparține atât de profund şi anul acesta vreau să îl încheiem împreună. Drept urmare îmi voi depune mandatul de primar dupa data de 1 ianuarie, pentru ca noi să putem fi, aşa cum am fost mereu în ultimii 8 ani, împreună şi sărbătorind cu speranţă şi încredere trecerea dintre ani, ca o mare familie, cu lacrimi şi zâmbete, cu dureri şi bucurii, oameni frumoşi ai acestui oraş.
Dumnezeu să binecuvânteze Romanul și pe romașcanii de pretutindeni!
Cu profund respect, Laurențiu Dan Leoreanu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu