miercuri, 28 decembrie 2016

„Mă voi bate la București pentru fonduri și voi continua să fac echipă cu Lucian Micu, pentru dezvoltarea comunității!”

„Mă voi bate la București pentru fonduri și voi continua să fac echipă cu Lucian Micu, pentru dezvoltarea comunității!”

scrisoarea catre romascani leoreanuScrisoarea domnului Laurențiu Leoreanu, deputat PNL de Neamț, către romașcani
„Dragii mei romașcani,
Vă mulțumesc din suflet pentru încrederea dumneavoastră, exprimată prin voturile pe care mi le-ați acordat în 11 decembrie, când m-ați ales deputat. Din această legătură mai strânsă cu Bucureștiul sunt convins că voi putea face și mai mult bine romașcanilor și Romanului. Știu că unii dintre dumneavoastră sunteți, poate, supărați, că am ales așa. Celor care cred că orice poveste frumoasă are un sfârșit, vă spun că acesta nu este un sfârșit sau un nou început, ci este o continuare a muncii noastre şi a proiectelor pentru Roman. Nu vorbim despre un abandon, ci despre o optimizare a șanselor de dezvoltare ale orașului nostru, prin apropierea intereselor locale de decidenții din executiv şi parlament.
Romanul este departe de București, iar fondurile ajung greu. Eu știu de câte ori am stat cu mâna întinsă pe la guverne pentru a obține bani pentru dezvoltare. Nu de puține ori, am fost tratați cu indiferență și doar încăpățânarea a făcut proiectele realizabile.
Din Parlament, știu sigur că voi putea ajuta comunitatea noastră. Vreau să sensibilizez toți factorii de răspundere guvernamentali și să le arăt că Romanul este o comunitate dinamică, în plină dezvoltare, cu oameni harnici, care știu să trăiască frumos.
Să fiți convinși că Romanul este pe mâini bune! Lucian Micu, actualul viceprimar, mi-a stat mereu alături în ultimii ani. Un om care știe administrație, care știe problemele din fiecare cartier și care a muncit enorm pentru dezvoltarea comunității. Lucian e ca mine: se gândește mereu la oameni și la ce-ar putea să facă pentru ei. Alături de el, o întreagă echipă de consilieri locali va duce proiectele mai departe, iar eu voi fi lângă ei.
În anii ce urmează, în orașul nostru se vor derula proiecte europene, la care am muncit mult. Cu bani europeni vom construi locuințe și un nou ambulatoriu la Spitalul Municipal, vom extinde iluminatul public și vom reabilita termic câteva sute de apartamente, școli și instituții publice, vom modernizate parcurile ”Zăvoi” și ”Jora” și multe altele.
Mă voi bate la București pentru fonduri și voi continua să fac echipă cu Lucian Micu, pentru dezvoltarea comunității. După aproape nouă ani, plec din primărie cu fruntea sus. Eu spun că am cheltuit banii publici cu chibzuință, că am deschis ușile investitorilor străini și am reușit crearea a peste 2000 de locuri de muncă. Dar, cel mai important, am pus suflet ca romașcanii să se simtă respectați și ascultați la ei acasă. Promit să continuăm împreună!
Vă doresc un sfârșit de an în liniște, cu lumină și cu pace, alături de toți cei dragi, iar 2017 să vină cu sănătate, cu bucurii, cu speranțe.
Dumnezeu să binecuvânteze Romanul și pe romașcanii de pretutindeni!
Cu profund respect și afecțiune, al vostru, Laurențiu Leoreanu!”
Romanul Financiar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu