joi, 13 octombrie 2016

Rockerita Milena, mai departe la X Factor

Rockerita Milena, mai departe la X Factor

• privită ca o „ciudătică“, adolescenta a stîrnit aprecierea juriului de specialitate • pustoaica s-a acompaniat singură la chitară bass, un instrument considerat dificil •

Milena Ordean a urcat pe scena apreciatului show X Factor de la Antena 1, vineri, 7 octombrie, interpretînd cu voce si acompaniindu-se la chitară bass melodia trupei AC/DS, intitulată Highway to hell, electrizînd publicul si încîntînd juriul. Cu patru de „Da“, adolescenta merge în etapa următoare a întrecerii. Încă de la prezentare, ea a spus că are 14 ani, este din Roman, învată la Iasi si cîntă la chitară bass de doi ani si că are o trupă, Broken People. Dialogul cu juratii: Delia Matache, Horia Brenciu, Carla's Dreams si Stefan Bănică a fost savuros: „Aparitia ta e o senzatie. Ai 14 ani?“, a întrebat-o Stefan Bănică pe rockerită. „Ce înăltime ai?“, a continuat „interogatoriul“ si Horia Brenciu. Răspunsul a venit de la Carla's Dreams: „Cît o chitară bass“. „Măi, Milena, dar de ce chitară bas?“, iar tînăra a explicat: „Eram la o oră de chitară electrică.... Am văzut o chitară bass si am vrut să cînt la ea“. Si Bănică a întrebat: „Nu ti-a zis nimeni că esti ciudătică cu chitara bass?“, iar în filmul de prezentare pustoaica a confirmat: „Oamenii, în general, mă cred o ciudată. Mi-am făcut piercingul acum un an. Mama mi-a zis: «Să te tii de scoală, să nu te plîngi!» Cînd eram mică adormeam pe Rammstein. În gasca mamei se adunau toti cu chitarele si-mi amintesc că am spus că atunci cînd voi mai creste, mă apuc si eu să cînt. Pe scenă, mă simt eu însămi, pentru că toate problemele dispar. Nu mă mai uit la altceva. Îmi pun tot sufletul acolo“, a mărturisit Milena. Si... l-a pus, pentru că a electrizat sala si juriul care i-a dat patru de Da, trimitînd-o în etapa următoare cu aprecieri de genul: „Milena, esti fenomenală, pe bune. Nu mă asteptam să văd pe nimeni la X Factor cu bass. OK, vine lumea cu chitara, dar cu basul!? Piesa e grea, e greu de cîntat la 14 ani, mai ales pentru o fată. Felicitări!“, a spus Delia. Rocker împătimit, Stefan Bănică jr. si-a arătat si el surprinderea privind melodia interpretată de micuta moldoveancă, mimînd nevoia unei clipe de meditatie: „Milena, Milena. Ce să zic eu? Ai fost surprinzătoare si ca aparitie si ca alegere a repertoriului. Asta a fost foarte bine. După aia, în timp ce ai cîntat si am văzut că mai uitai să cînti un pic, mai pierdeai ritmul cu bassul. Eu, fiind balantă, trebuie să pun în balantă faptul că o fată la 14 ani, pentru că nici nu stiu dacă ai 14 ani... vine la X Factor cu un bass mai mare ca ea. Uite o dilemă... Dilema persistă, dar... ai patru de Da“. Si exigentul interpret din Moldova de peste Prut, Carla's Dreams, a apreciat siguranta interpretei, dincolo de micile stîngăcii ale interpretării, inerente, însă, din cauza emotiilor: „N-am nici un fel de pretentii. Mi-ai plăcut, pur si simplu. Ai cîntat, poate nu pefect, dar ai fost acolo, în melodie. A fost minunat si mie mi-ai plăcut foarte mult. Bine ai venit la X Factor!“. Horia Brenciu a acordat si el un Da, salutînd prezenta în spectacol a rockeritei, fană a celebrei formatii australiene de hard rock AC/DC. „Esti un fel de Stevie Young... Felicitări si, din partea mea, un Da!“, a spus si mucalitul Horia Brenciu. Extaziată de rezultat, Milena Ordean a mărturisit emotiile avute, în timp ce membrii juriului si-au exprimat opiniile despre viitorul artistic al micutei, considerînd că va fi dificil să abordeze, în continuare, o muzică de nisă, cum e rock-ul, dar crezînd în talentul ei autentic. Tînăra este elevă a Liceului de Artă Octav Băncilă din Iasi, unde studiază chitara clasică si pianul, iar în particular ia lectii de canto cu profesorii: Irina Gorga, Petran Paveliuc si Eugen Tobos.

Articol afisat de 730 ori  |  Alte articole de acelasi autor  |  Trimite mesaj autorului
(M. ROMAN)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu