duminică, 23 octombrie 2016

Să mai și râdem…




  • Doi ardeleni, în gară, la ghișeul de bilete:
    – Domnișoară, două belete.
    – Da, sigur, până unde?
    – Gheorghe, îi spuniem?
    – Nu.
    – Domnișoară, două belete, vă rog.
    – Sigur, dar dacă nu-mi spuneți unde mergeți, nu am cum să vă dau.
    – Gheorghe, îi spuniem?
    – Apăi, spune-i.
    – Noi merem la nuntă.
  • Bulă, la recrutare:
    – Ce-i taică-tu?
    – Bolnav de plămâni.
    – N-am întrebat asta. Ce face?
    – Tușește.
    – Tâmpitule! Din asta nu se poate trăi!
    – Păi, de-aia a și murit…
  • Un hoț și un homosexual mor și ajung în rai. Dumnezeu îi ia deoparte și le spune:
    – Băi, vă mai dau o șansă, că nu v-a venit încă vremea. Dar tu, dacă mai furi, și tu, dacă mai faci sex cu bărbați, s-a terminat, gata, muriți și ajungeți în iad! Cei doi învie și o iau, cătinel, spre casă. Pe drum, hoțul vede o geantă cu bani și, din obișnuință, dă s-o ia. Homosexualul:
    – Băi, te rog eu, nu te apleca după geantă, că murim amândoi!
  • Un moldovean e ordonanța unui colonel. Într-o seară, colonelul vine acasă beat mort și cu uniforma murdară.
    – Castravete, spală-mi uniforma, maiorul Căpușă a vomat pe ea. O să-i dau 5 zile de arest!
    După ce curăță uniforma, moldoveanul zice:
    – Dom’ colonel, să-i dați maiorului Căpușă 10 zile de arest!
    – De ce?
    – A făcut și pipi în pantalonii dumneavoastră!
  • – Moldovene, îți plac rușii?
    – Da, mult.
    – Dar românii?
    – Nu.
    – De ce?
    – Pentru că l-au bătut pe tata cu rigla la școală.
    – Și ce face tatăl tău acum?
    – Ehe, e mort. L-au împușcat rușii.
  • Cum recunoști un prost în sala de curs? E singurul elev care șterge și el în caiet când profesorul șterge tabla.
  • De ce își plimbă moldovenii copiii cu roaba prin beci? Ca să se obișnuiască, ușor-ușor, cu metroul.
  • Ultima dată când soția mea a vrut să facă sex în mașină m-a pus să conduc…
  • O blondă merge cu maică-sa la biserică. La un moment dat, blonda spune:
    – Mamă, mă simt rău, îmi vine să vomit.
    – Ieși din biserică, fă la stânga, mergi pe alee și în boscheții din spatele curții poți să vomiți.
    Blonda iese și se întoarce după nici două minute.
    – Cum de-ai venit asa repede?, o întreabă mai- că-sa.
    – A, păi nu m-am dus până la boscheți. Chiar la ușă era o cutie pe care scria: “Pentru cei bolnavi”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu