miercuri, 19 octombrie 2016

Cea mai grasă femeie din lume a slăbit 120 de kilograme din cauza noului iubit: „Avem o viață sexuală activă”




Un iubit mai tânăr și o viață sexuală activă poate face minuni pentru o femeie. Cel puțin așa demonstrează, Patty Sanchez, care ajunsese să își pună viața în pericol, pentru a deveni cea mai grasă femeie din lume, consumând 13.000 de calorii pe zi.
Femeia de 52 de ani din Nevada suferea de obezitate morbidă și cântărea 323 de kilograme după ce fostul ei iubit o încuraja să devină cea mai grasă femeie din lume, fără să se gândească nici măcar un pic că îi pune în pericol viața în fiecare zi.
Cea mai grasa femeie din lume Patty Sanchez e fericita de mult mai tânărul ei iubit
Acesta avea grijă ca Patty să consume zilnic 13.000 de calorii și ajunsese așa de grasă, încât nici nu se mai putea deplasa. Ea și-a dat seama de greșeala pe care o face și că acest obiectiv al iubitului ei, cu care avea o relație de șase ani, îi distruge viața.

Practică sportul din dormitor

Astfel, femeia a decis să-și părăsească partenerul și s-a ambiționat să slăbească, iar acest lucru s-a întâmplat mai repede decât ar fi crezut. Imediat după despărțire, ea l-a cunoscut pe un site de dating pe Bryan, un tânăr de 38 de ani, și într-un  timp scurt, alături de acesta a reușit să dea jos nu mai puțin de 120 de kilograme. Patty spune că a ajutat-o foarte mult viața sexuală activă și aventuroasă pe care o are acum cu Bryan.
„Bryan mi-a schimbat viața. Niciodată nu m-am simțit mai iubită ca acum”, a declarat femeie.
Americanca susține că nu are de gând să se oprească aici și va slăbi cât de mult va putea. Acum pe lângă „sportul din dormitor”, ține dietă, face yoga și exerciții fizice.
Cea mai grasa femeie din lume Patty Sanchez e fericita de mult mai tânărul ei iubit
„Îi plac femeile mari și apreciază formele mele, dar mă încurajează să duc un stil de viață sănătos,  să fac mișcare și mă menține activă. Înainte eram prea grasă să fac orice, acum mi-am recăpătat pofta de viață. Avem o viață sexuală activă și aventuroasă. Nu putem să ne luam mâinile unul după celălalt”, mai spune ea.
Cea mai grasa femeie din lume Patty Sanchez e fericita de mult mai tânărul ei iubit
Cei doi s-au mutat împreună, la scurt timp după ce s-au cunoscut, și acum după opt luni de relație, Patty spune că nu vrea să se mărite într-un scaun cu rotile. „Vreau să pot sta lânga omul pe care îl iubesc atunci când va deveni sotul meu”, declară Patty.
Fotografii: Northfoto

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu