joi, 27 octombrie 2016

Laurențiu Leoreanu va pleca de la conducerea Primăriei Roman! Pe cine susține ca primar, la anticipate?

Laurențiu Leoreanu va pleca de la conducerea Primăriei Roman! Pe cine susține ca primar, la anticipate?

poza stire leoreanu micuAstăzi, 26 octombrie, PNL Neamț a depus listele de candidați pentru Senatul României și Camera Deputaților.
Primarul Laurențiu Leoreanu este pe locul II pe lista pentru Camera Deputaților și are 100% șanse să plece în Parlament.
Este o altă etapă, dar am avantajul de a cunoaște problemele cu care se confruntă administrația locală și știu cum ar putea fi rezolvate unele sincope. Familia romașcană va fi alături de mine în această competiție, pentru că și eu sunt alături de ei. Am demonstrat că se poate face performanță și în administrație și voi putea face și în legislativ. Fac parte dintr-o echipă puternică, alături de care am convingerea că vom câștiga“, a declarat Laurențiu Leoreanu, primarul Municipiului Roman.
Laurențiu Leoreanu a declarat pentru newsallert.ro că este hotărât să își păstreze mandatul de deputat și va demisiona din conducerea Primăriei Roman.
Conform legilor în vigoare, prefectul emite un ordin de încetare a mandatului de primar și se vor organiza alegeri în 90 de zile, timp în care viceprimarul entității administrative preia atribuțiile primarului.
Pe cine recomandă Laurențiu Leoreanu ca viitor șef al administrației romașcane?
Coechipierul meu din ultimii ani, viceprimarul Lucian Micu este cel pe care îl văd noul primar al municipiului Roman. Îl susțin fără nici o rezervă. Le transmit un mesaj romașcanilor mei, parafrazându-l pe Arsenie Boca: Eu acum am să plec dar de acolo, de sus, am să vă ajut mai mult”, a declarat, pentru newsallert.ro, Laurențiu Leoreanu. Sursa: newsallert.ro
Romanul Financiar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu