vineri, 10 iulie 2015

Delia vorbeste in premiera despre noua piesa atat de controversata!

Delia vorbeste in premiera despre noua piesa atat de controversata!

deliaIn urma cu 2 saptamani Delia a lansat piesa ‘Da, mama’, piesa pe care foarte multi au criticat-o ca fiind inadecvata. Solista stia dinainte ca piesa este una mai neobisnuita, insa a acceptat provocarea!
‘Reporter: Te asteptai sa fie atatea comentarii?
Delia: Intr-un fel ma asteptam. Stiam deja reactiile celor care o ascultasera inainte de lansare si toti erau wow. Poate cea mai tare dintre ele a fost a unei fete care a inceput sa planga imediat in hohote. Stiam ca va atinge multe suflete care au trecut prin asta, dar in acelasi timp stiam ca vor fi si carcotasii care vor comenta de rau. Per total, mie imi place ca toata lumea are o reactie, nimeni nu sta indiferent, toti au o opinie. In ceea ce ma priveste, eu vad asta ca pe un succes.
Reporter: Exista o poveste in spatele hitului?
Delia: Am fost in studio sa inregistrez „Cum ne noi” alaturi de Carla’s Dreams si mi-au aratat si demo-ul acestei piese. Doar tu poti canta si asuma mesajul asta, mi-au spus ei. Si asa a si fost, imediat am inregistrat si ghidul, apoi am asteptat momentul oportun pentru a o lansa.
Reporter: Ai fost vreodata atat de indragostita incat…?
Delia: Nu pot sa spun decat… Da, Mama,’ scrie evz.ro

Lasă un răspuns

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu