vineri, 10 iulie 2015

Oana Bulai a lansat cartea “Tu, Ghid cu secrete despre tine”

Oana Bulai a lansat cartea “Tu, Ghid cu secrete despre tine”

Oana Bulai a lansat cartea “Tu, Ghid cu secrete despre tine”
11 July
02:50 2015
oana11Vineri, 10 iulie, la terasa Roman Plaza, invitaţii Oanei Bulai au descoperit-o pe autoarea cărţii “Tu, Ghid cu secrete despre tine”, adresată oamenilor pasionaţi de spiritualitate şi dezvoltare personală, aşa cum apreciază autoarea. “Am mult prea puţini ani pentru tot cât am trăit. Sunt cartea aceasta şi tot ce străbate prin ea. Am vrut să vorbesc cu toată lumea. Am vrut să împart ceva ce nu poţi uita decât dacă te uiţi pe tine. Nefiind o scriitoare, curajul meu de a folosi hârtia ca paşaport pentru fericirea ta a fost unul grozav. Dar mi-am dorit asta. Şi, vei vedea, uneori chiar e de-ajuns atât”, mărturiseşte Oana Bulai, la prima apariţie editorială
Lansarea cărţii s-a dorit un spectacol inedit, de aceea dintre surprize nu au lipsit răvaşele, şampania, degustarea de vinuri şi prezentarea colecţiei “Înger şi Demon” a creatoarei Sysy.
“Am avut curajul să experimentez, să îmi lepăd hainele cu care ceilalţi mă îmbrăcau zilnic, să cred înţelegând atunci când ceilalţi mi-au cerut să înţeleg fără să cred. Pentru că nu pot decât în parte şi nu văd decât în parte, atunci am ştiut că dincolo e mai mult. Şi că dincolo e făcut pentru cei care sunt aici”, este una dintre mărturisirile autoarei.

Comentarii

0 comentarii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu