vineri, 10 iulie 2015

REZULTATE FINALE BACALAUREAT 2015 | Revolta elevei de nota 10 care a fost ELIMINATĂ de la BAC

REZULTATE FINALE BACALAUREAT 2015- Alexandra Burtă, eleva care a terminat liceul cu 10 pe linie, este revoltată și nu înețelege de ce a fost eliminată de la Bacalaureat.

  • Alexandra Burta - foto Facebook
Publicitate
REZULTATE FINALE BACALAUREAT 2015- Alexandra Burtă se numără printre cei 108 elevi de la Colegiul Tehnic "Unirea" din Ştei care au fost eliminaţi de la Bacalaureat. Este foarte mâhnită și susține că nici nu înțelege de ce trebuie să treacă prin așa ceva, mai ales că ea aștepa cu nerăbdare admiterea la facultate.
Alexandra Burtă a fost elevă în clasa a XII-a A a Colegiului Tehnic "Unirea" din Ştei. A fost o elevă de nota 10, dar a avut un șoc în momentul în care a aflat că a fost eliminată la Bac.
"Am învăţat la şcoală şi am muncit pentru a-mi crea un viitor. Am privit Bacalaureatul ca pe un examen foarte important, pentru care m-am pregătit cu profesori la fel cum m-am pregătit şi pentru admitere. Evident că pentru admitere m-am pregătit mult mai mult, este mult mai importantă pentru mine, dar Bac-ul am vrut să-l iau cu o notă mare", a mărturisit Alexandra, potrivit voceatransilvaniei.ro
”Noi în niciun caz nu am încurcat treaba. Am ieşit de la examen, nu mi s-a spus nimic. Am semnat că totul a decurs normal şi că am terminat poroba. Acum nu ştiu ce se va întâmpla. Aveam planuri mari de viitor şi eram nerăbdătoare să ajung la facultate. Aşa o să pot pierde doi ani nefăcând nimic şi să rămân aici pentru un caz care este total incorect pentru noi. Am văzut că suntem eliminaţi dar nu ştim de ce, nu ni s-au dat explicaţii, nu ni s-a spus motivul, nu ni s-au arătat înregistrările video”, a mai spus Alexandra.
Citește și: BACALAUREAT 2015 | 108 elevi din Ştei au picat BAC-ul după ce au copiat cu ajutorul profesorilor
REZULTATE FINALE BACALAUREAT 2015- Toată clasa din care făcea parte Alexandra a fost eliminată de la proba E)c) a examenului de Bacalaureat, după ce o profesoară de la Timiş, care a corectat lucrările, a observat 42 de rezolvări identice. Profesoara a sesizat situaţia la Ministerul Educaţiei, astfel că la sfârşitul săptămânii trecut au fost vizionate primele înregistrări din timpul examenului de Bacalaureat de la Ştei. Imaginile arată cum în 10 din cele 14 săli de examen elevii copiază, unii chiar ajutaţi de profesorii supraveghetori.
Din cei 191 de elevi care au fost vizaţi, 108 au fost eliminaţi. O parte dintre aceştia, printre care şi Alexandra, susţin că sunt nevinovaţi. Au încercat să obţină răspunsuri de la Inspectoratul Şcolar, dar s-au lovit de uşi închise, aşa că singura lor şansă este să-şi caute dreptatea în Instanţă.
REZULTATE FINALE BACALAUREAT 2015- Vezi aici rezultatele finale

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu