joi, 13 octombrie 2016

EGBIMAR Prod Com SRL Roman – BRADUL ȘI BRĂDUȚUL pe primul loc în topul firmelor de profil din Roman

EGBIMAR Prod Com SRL Roman – BRADUL ȘI BRĂDUȚUL pe primul loc în topul firmelor de profil din Roman

poza stire bradul 2Top 10K, organizația specializată care se ocupă cu realizarea clasamentului firmelor din România, specifică pe pagina sa oficială că:
„Am finalizat analiza datelor oficiale comunicate de Ministerul Finanțelor Publice (aferente anului financiar-contabil 2015) si după ierarhizarea cifrelor si indicatorilor economici care stau la baza celor șapte categorii TOP 10 K am realizat a șaptea ediție a Clasamentului Firmelor Romanești.
Astfel, la categoria Business Awards, CAEN 5610, pentru Roman, câștigătoare este firma EGBIMAR PROD COM SRL.
Societatea a urcat pe cea mai înalta poziție a podiumului, locul 1, având in 2015 o cifra de afaceri de 3.748.924 Lei, surclasând toți competitorii din plan local, adică toate companiile din Roman, care au obiect de activitate „Restaurante”.
Priceperea investită și toată munca depusă de-a lungul anilor ne-au ajutat să obținem aceste rezultate, care se datorează tuturor clienților, ce ne-au trecut pragul și au avut încredere mereu în serviciile noastre. Vă mulțumim”, spune Maria Aniței, managerul firmei EGBIMAR PROD COM S.R.L. Roman.
Codul CAEN 5610 include activitatea de asigurare a serviciilor de servire a mesei pentru clienti, fie ca sunt serviti stand la masa sau se servesc singuri dintr-un galantar cu produse, fie ca mananca mesele preparate in incinta, ca le iau acasa sau ca le sunt livrate la domiciliu.
Am început activitatea în acest sector în anul 1979, la vârsta de 19 ani, când am fost angajată ca bucătar la Restaurantul MOLDOVA – Roman.
Mi-am desfășurat activitatea timp de 20 de ani, în această funcție, iar în anul 1994, am înființat firma EGBIMAR PROD COM S.R.L. – Roman, adică Eugen, Bianca și Maria. În anul 2001 am inaugurat Restaurantul BRADUL iar în anul 2013, restaurantul BRĂDUȚUL.
Aceasta ar fi, pe scurt, o descriere a parcursului de până acum, în mediul de afaceri din Zona Roman.
În spatele acestei descrieri scurte stau multe nopți nedormite, griji, planificări, familia, prietenii și, cel mai important lucru, clienții, fără de care noi nu am fi existat.
Mulțumesc lui Dumnezeu că mi-a dat energia necesară să fac față tuturor situațiilor de viață și să am această încununare a sacrificiilor făcute. Mulțumesc pentru prietenii pe care-i am și pentru că toți cei care ne trec pragul au remarcat ospitalitatea de care dăm dovadă și exigența în satisfacerea tuturor solicitărilor”, a menționa Maria Aniței, managerul firmei EGBIMAR PROD COM S.R.L. – Roman.
Romanul Financiar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu