luni, 10 octombrie 2016

VIDEO La iUmor un artist i-a pictat lui Bendeac un tablou cu organul genital

10 Oct 2016 - 13:46
VIDEO La iUmor un artist i-a pictat lui Bendeac un tablou cu organul genital


Duminică, seara, emisiunea iUmor, a fost din nou lider de audiență pe toate targeturile, pe in tervalul său orar, surclasându-și concurența. Așa se face că pe publicul comercial din mediul urban, emisiunea iUmor difuzată între 19.59-22.27 a înregistrat o audiență medie de 11,9 puncte de rating și 26,4% cotă de piață, în timp ce Pro Tv s-a clasat pe locul al doilea cu 11,4 puncte de rating și 25,3% cotă de piață.
Antena 1 a fost lider de audiență și la nivelul întregului public din mediul urban, cu o audiență medie de 10,1 puncte de rating și 20,4% cotă de piață, în timp ce pro Tv s-a clasat din nou pe locul al doilea cu 8,8% puncte de rating și 17,8% cotă de piață.
La nivelul întregului public din România, Antena 1 a ocupat din nou poziția fruntașă cu 9,4 puncte de rating și 19,1% cotă de piață, urmată de proTv cu 9,3 punc te de rating și 18,9% cotă de piață.
Duminică, seara, la iUmor a fost un show de zile mari, care a adus juriul şi publicul în delir. Au fost și multe moment inedite, unul dintre ele fiind cel al concurentului Brent Ray Fraser care s-a dezbrăcat pe muzică clasică şi a pictat, în premieră cu organul genital şi fără nicun fel de inhibiţii în faţa publicului numeros şi a celor trei juraţi! Bendeac, Delia şi Cheloo au rămas absolut şocaţi, iar Mihai şi-a trimis nepoţica afară din sală. ,,Scoateţi-o pe nepoţica mea afară! Băi, ce emisiune faceţi aici! Şi aşa sunt om cu probleme cu capul! Este bunică-mea în sală. Mamaie, te rog să mergi să iei tabloul!” Delia a fost uimită pe deplin: ,, Nu ştiu dacă aşa cum îmi doream… dar am fost uimită. Am trait să văd şi asta. Tendinţa era să scot telefonul şi să imortalizez momentul. Trebuie să arăt şi prietenilor! Nu se poate!”. După finalizarea ,,operei de artă”, Mihai Bendeac a recunoscut unicitatea momentului: ,,Acum chiar cred că am văzut tot! Gata!” Concurentul pictează de la trei ani şi în acest inedit mod de un deceniu. ,,Fac asta de zece ani. Fac artă toată ziua. Sunt singurul din lume care face asta”. Mihai Bendeac a avut onoarea de a primi pictura, iar Delia l-a considerat un norocos. ,,Eu cred că-n lumea asta sunt nişte oameni care ar plăti bani grei ca să aibă aşa tablou, iar Bendeac l-a primit gratis. Eu cred că undeva în adâncul lui s-a simţit măgulit.” Mihai Bendeac  a concluzionat: ,,Să mai spună cineva că nu este cultură la televizor! E foarte posibil ca-n finală să ajungă un pictor. E mare lucru! Acum eu aştept şi un sculptor!”
Stripperul Brent Ray Fraser i-a pictat portretul lui Bendeac folosindu-şi penisul
Mai rar participă femei cu un moment de stand-up comedy la iUmor, dar de data aceasta Ana Maria Coliţă, alias ,,Lolita” a câştigat aprecieri sincere din partea tuturor celor trei membri ai juriului. Delia : ,, Îmi place să văd femei făcând meseria asta! Rar mi-a fost dat să văd momente bune de stand-up comedy făcute de femei!”. Bendeac a mărturisit că ,, Primele trei cuvinte m-au enervate pentru că avea o tonalitate care te agresa. Apoi mi-am dat seama că este bună tonalitatea aceea pentru ce făcea ea. A fost foarte mişto.” Cheloo a recunoscut: ,,A fost o plăcere deosebită. Eu cred că eşti prima persoană care merge-n finală. O parte din mine nu se bucură că eşti femeie. Misoginul din mine nu se poate decide dacă să te dea afară sau nu, dar textul a fost încântător. 90% din ce ai spus e adevăr. A fost cea mai bună din ziua asta. A avut glume pe care nu credeam c-o să le aud vreodată din gura unei femei. A fost foarte naturală, foarte veselă. Ne-a transmis o stare de bine!”.
Pe lângă striptease şi stand-up comedy, de-a lungul timpului, la iUmor des întâlnite au fost şi numerele de magie. Hagi Lăcătuş Dorel este un magician de 17 ani, care mai are vreo 9 fraţi acasă şi care a reuşit să-i vrăjească pe Cheloo, Bendeac şi Delia cu un joc de cărţi. Delia îl vede copil minune : ,, Hagi este un copil minune. Eu mi-am sacrificat copilăria şi am studiat. Mă uimeşte că sunt copii care fac asta  de plăcere”. Cheloo face haz de reacţia lui Mihai Bendeac şi-l laudă pe puşti :,, Când apare un magician Bendeac este circumspect şi dăunător. Dacă eu sunt moartea petrecerii, Bendeac e moartea magicienilor! Numărul puştiului nu mi s-a părut amuzant. Mi s-a părut simplu şi sincer. Băiatul ăsta s-a prezentat într-un mod plăcut”.
Ionel Giani Coza este un concurrent care s-a prezintat într-un decor exotic şi a cântat într-o manieră reinterpretată şi amuzantă piesa lui Connect-R ,,Vara nu dorm” aşa câ juriul l-a pus la încercar. Cheloo a afirmat că: ,, A fost prima dată când am simţit că am o telecomandă invizibilă în mână! Trebuie să recunosc că a fost cel mai muncitor concurent de la iUmor. N-a fost niciun sadism. Pur şi simplu am crezut că poate mai mult!”. La final Giani a recunoscut că meseria lui este alta:,, Eu vând haine prin spitale, pe la bloc, prin cimitir”.
La cei 79 de ani ai săi Mihai Ciucă este un actor plin de energie şi entuziasm, pasionat de cariera lui Constantin Tănase. “Îmi place să concurez. Vâzând show-rile de aici mi-a dat impresia unui spectacol de revistă şi nu pierd nicio ocazie să mă verific. Mereu, ca actor trebuie să te verifici. Imitaţia a fost mereu o pasiune pentru mine. Ştiu să râd!” Cheloo s-a simţit purtat în timp: ,,Ne-a purtat în timp. A fost fără greşeală. Pe mine nu m-a dus cu gândul la Tănase. Mi-am adus aminte de filmele lui Birlic pe care le am acasă. Mie îmi place mult perioada interbelică din puct de vedere muzical, vestimentar. Îmi plac şi maşinile”. Bendeac a apreciat momentul ca fiind unul excelent: ,,Sunt pasionat de Constantin Tănase şi cum aţi intrat m-am uitat la gestică. După părerea mea aşi fost absolut impecabil. Mie mi s-a părut excelent şi aproape l-am văzut pe Tănase”, iar Delia a adus mulţumiri:”A fost un moment minunat pentru care vreau să vă mulţumesc şi eu”.
Hari Gromoşteanu, un concurent aflat într-o profundă stare de ebrietate l-a amuzat foarte tare pe Cheloo şi i-a trezit acestuia amintiri despre situaţii hilare din viaţa sa: ,,Mi-aduc aminte de cele 45 de minute petrecute într-o noapte încercând să bag cheia într-o broască. Având o experienţă bogată în domeniu şi foarte multe momente demente şi cretine din era în acrea lcoolul era viaţa şi viaţa era alcool, mi-am amintit foarte multe asemănări. Singura mea deyamăgire a fost la sfârşit când a zis că el nu bea”.

Sursa:Kantar Media
   
Copyright:ARMADATA S.R.L.
   
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 9 octombrie 2016
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu